۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۵
ارائه سرويس جدد

فيس‌بوك كاربرانش را از اخبار روز باخبر مي‌كند

ايتنا - پس از را‌ه‌اندازي شبكه اجتماعي گوگل‌پلاس، مارك زوكربرگ، مدير اجرايي فيس‌بوك به تكاپو افتاده تا از طريق ارائه سرويس‌هاي جديد مانع از مهاجرت كاربران فيس‌بوك به گوگل‌پلاس شود.


فيس‌بوك به‌زودي سرويس جديدي راه‌اندازي خواهد كرد كه كاربرانش را قادر مي‌سازد، جديدترين اخبار روز جهان را از طريق اين شبكه اجتماعي بخوانند.

به گزارش ايسنا، درحال حاضر امكانات مختلف و جالبي در فيس‌بوك وجود دارد؛ نظير چت كردن با دوستان، بازي‌هاي متنوع، تماشاي فيلم و به‌زودي مي‌توانيد جديدترين اخبار روز را از طريق فيس بوک بخوانيد.

فيس‌بوک در حال کار و مذاکره با شماري از شرکت‌ها نظير واشنگتون پست، سي ان ان و سرويس خبري ديلي است تا بخش Facebook editions اين شبکه اجتماعي را پشتيباني كنند.

با اين حال نماينده فيس بوک به سرويس خبري فوربز اعلام كرد که ما هيچ چيز جديدي را براي اعلان عمومي نداريم؛ شبکه‌هاي خبري بسياري در فيس بوک فعاليت دارند و ما دائما در حال گفت‌وگو با آن‌ها براي بهتر شدن اين همکاري‌ها هستيم.

فيس بوک گزارش‌هاي مطرح شده مبني بر گذر تعداد کاربرانش از مرز ۷۵۰ ميليون نفر را تاييد کرده است.

پس از را‌ه‌اندازي شبكه اجتماعي گوگل‌پلاس، مارك زوكربرگ، مدير اجرايي فيس‌بوك به تكاپو افتاده تا از طريق ارائه سرويس‌هاي جديد مانع از مهاجرت كاربران فيس‌بوك به گوگل‌پلاس شود.

کد مطلب: 18831
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام