۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۶

جوایز برندگان مسابقه پیامکی بهار پیروزی ایرانسل اهدا شد

ایتنا - جوایز مسابقه پیامکی بهار پیروزی ایرانسل که به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده بود، روز چهارشنبه طی مراسمی در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور جمعی از اصحاب رسانه و نماینده سازمان صدا و سیما به برندگان اهدا شد.
جوایز برندگان مسابقه پیامکی بهار پیروزی ایرانسل اهدا شد


به گزارش ایتنا، در این مراسم یک دستگاه خودروی قشقایی به همراه ۱۰ هزار لیتر بنزین به خانم خدیجه صدیق پور مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل از شهر بوکان اهدا شد. همچنین برندگان دیگر جوایز مسابقه بهار پیروزی، شامل ۵دستگاه نوت بوک سونی هر یک به ارزش یک میلیون تومان و ۷ دستگاه LCD پاناسونیک، هر یک به ارزش ۷۵۰هزار تومان جوایز خود را دریافت کردند.
مسابقه پیامکی بهار پیروزی ویترین ایرانسل، به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در بازه زمانی ۹ تا ۳۰ بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که طی آن شرکت کنندگان می بایست از طریق پیامک به ۲۰ سوال پاسخ می دادند.

در حال حاضر مرحله دوم مسابقه پیامکی جهاد پیروزی به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام علی(ع) و در حوزه جهاد اقتصادی، از ۲۵ خرداد تا ۲۵ تیرماه سال جاری برگزار می شود. این مسابقه دارای ۶۰ سوال (۳۰ سوال در هر مرحله) بوده و جوایز آن شامل یک خودرو سواری پرايد ۱۳۲ به ارزش تقریبی۸.۵ میلیون تومان برای مرحله اول، یک خودرو سواری ام وي ام مدل X۳۳ به ارزش تقریبی۳۰ میلیون تومان برای مرحله دوم، پانزده عدد LCD هر کدام به ارزش ۵۵۰ هزار تومان، پانزده عدد ايكس باكس جديد هر کدام به ارزش ۵۵۰ هزار تومان، ۶۰۰ مجموعه کتاب نفیس رنگین کمان عشق هر کدام به ارزش ۲۵ هزار تومان، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه به همراه ۱۰۰۰ SMS رایگان داخل شبکه برای ۵ نفر و ۷۵ بستهGPRS ۱۰۰ مگابایتی تعیین شده است.

مشترکین برای شرکت در این مسابقه کافی است کد MOSK را از خط ایرانسل خود به شماره ٨٢٨٢ ارسال نمایند.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده: مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان دادستان کل کشور، اداره بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت و اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، تنها از طریق سایت www.irancell.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام می شود.
کد مطلب: 18561
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام