۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی نوت بوک‌های جدید سری RV سامسونگ

ایتنا - شرکت سامسونگ به تازگی در طی یک نشست خبری تازه‌ترین محصولات پردازشی خود در کلاس نوت بوک‌های سری RV به نمایش گذاشته است.
معرفی نوت بوک‌های جدید سری RV سامسونگ



این مدل‌ها که شامل سه نمونه RV۴۲۰، RV۵۲۰ و RV۷۲۰ می‌شوند علیرغم تفاوت در سایز و اندازه همگی از فناوری‌های جدیدی همچون نسل دوم پردازنده‌های Intel Core، تصویر HD با کیفیت بالا و گرافیک فوق العاده در یک طراحی مدرن و زیبا بهره می‌برند.

بدین ترتیب سری RV نوت بوک‌های سامسونگ مناسب‌ترین گزینه‌ها جهت کاربرانی ست که خواهان تکنولوژی پیشرفته با قیمتی رقابتی و مناسب هستند.

به گزارش ایتنا، در جریان معرفی این نمونه‌های جدید آقای Kyuho Uhm معاون ارشد بخش IT Solutions سامسونگ ضمن غیر قابل رقابت خواندن نوت بوک‌های پیشرفته سری RV، به کیفیت و توان حضور گسترده آن‌ها در بازارهای جهانی اشاره کرده و تمرکز اصلی سامسونگ در ساخت این مدل‌ها را بر پایه پر رنگ نمودن امکاناتی همچون برخورداری از کیفیت HD، گزینه‌های پیشرفته گرافیکی، سرعت و حافظه داخلی بالا و بلاخره طراحی ظاهری دستگاه استوار می‌داند.

صفحه نمایش‌های HD حاضر در RV۴۲۰، RV۵۲۰ و RV۷۲۰ به ترتیب ۱۴. ۰، ۱۵. ۶ و ۱۷. ۳ اینچی بوده و در همگی از نور پس زمینه LED استفاده شده است؛ نسبت ۱۶: ۹ تصویر این نمایشگر‌ها نیز تجربه فوق العاده‌ای در تماشای بی‌نقص تصاویر و فیلم‌های ویدئویی بر جای می‌گذارد.

RV۷۲۰ پا را از این نیز فرا‌تر گذاشته و وضوح صفحه نمایش را به رقم فوق العاده ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل ارتقا بخشیده است عاملی که برای یک نمونه ۱۷ اینچی در ترکیب با کارت گرافیکی یک گیگابایتی قدرتمند nVidia Geforce GT ۵۲۰M برتری کاملا محسوسی برای این مدل نسبت به نمونه‌های معمول ایجاد می‌کند.

صفحه نمایش RV۵۲۰ نیز در اقدامی کم نظیر در دو ورژن متفاوت شفاف و مات ارائه می‌شود که نمونه شفاف جذابیت فوق العاده‌ای برای بازی‌های پیشرفته و تماشای فیلم‌های با کیفیت داشته و صفحه نمایش مات نیز با به حداقل رساندن بازتابش نور برای استفاده طولانی مدت و بهبود فوق العاده دید بدون آسیب به چشم کاربرد دارد.

از نکات کلیدی طراحی مدل‌های این کلاس می‌بایست به بدنه ضدخش، کیس مقاوم در برابر اثر انگشت و سطوح خارجی براق و شفاف اشاره نمود.

رنگ این نمونه‌ها ترکیبی از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای یا سفید و نقره‌ای ست که بسته به سلیقه کاربران قابل سفارشی سازی ست.

نکته مهم دیگر در طراحی این مدل توجه ویژه به مبحث جابجائی بالا با کاهش چشمگیر وزن این مدل هاست جائیکه RV۷۲۰ با وزن ۲. ۶۸ کیلوگرمی عنوان سبک‌ترین مدل ۱۷ اینچی بازار را به خود اختصاص داده است.

فناوری Fast Start سامسونگ از دیگر نکات مشترک حاضر در هر سه مدل این کلاس است که با ترکیب موفق گزینه‌های Sleep و Hibernation زمان بوت سیستم را بسیار کاهش داده و ار این پس نیازی به انتظار معمول ۳۰ تا ۶۰ ثانیه برای لود شدن سیستم عامل وجود ندارد.

پردازنده‌های استفاده شده در این مدل‌ها از سری جدید Core i۳ و Core i۵ با فرکانس‌های ۲. ۱ و ۲. ۴ گیگاهرتز با ۳ مگابایت حافظه کش سطح دو انتخاب شده‌اند و هر سه مدل نیز امکان ارتقا حافظه RAM تا ۸ گیگابایت به فرم DDR۳ ۱۳۳۳MHz را خواهند داشت.

سه انتخاب پیش روی کاربران در رده گرافیکی شامل چیپ ست داخلی Intel HD۳۰۰ و دو گرافیک جداگانه خارجی nVidia Geforce ۳۱۵M و nVidia Geforce GT ۵۲۰M می‌شود و حافظه‌های هارد دیسکی این مدل‌ها نیز ۳۲۰، ۵۰۰ و یا ۶۴۰ گیگابایت خواهند بود.

باتری ۶ سلولی و ۴۸Wh این مدل‌ها حداکثر مابین ۵. ۲ تا ۶. ۶ ساعت وظیفه تامین انرژی را برعهده داشته و در هنگام پخش ویدئو از روی DVD نیز از ۳. ۵ تا ۴. ۴ ساعت دوام خواهد داشت.

فناوری اختصاصی PowerPlus موجود در این قسمت عمر باتری‌ها را تا ۱۰۰۰ بار شارژینگ افزایش می‌دهد که این رقم در حدود سه برابر نمونه‌های عادی موجود در بازار است.

سیستم عامل سری RV بسته به مدل شامل سه چینش مختلف Windows ۷ شامل Home Basic، Home Premium و Proffesional در حالت ۶۴ بیتی می‌شود و در بخش ارتباطی این مدل‌ها نیز علاوه بر گزینه‌های معمول از ارتباط پر سرعت Bluetooth ۳. ۰ استفاده شده که سرعت انتقال فایل بر این بستر را تا ۲۴Mbps افزایش می‌دهد.
کد مطلب: 18444
نام شما
آدرس ايميل شما