۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۴

راه‌اندازي نسل جديد تلوويزيون‌هاي ال.جي در ايران

ايتنا- اين خط توليد شامل تلويزيون‌هاي هوشمند و نيز تلويزيون‌هاي سه‌بعدي مي‌باشد كه با مشاركت شركت‌هاي ال.جي و گلديران در منطقه صنعتي شهر سيرجان راه‌اندازي شد.
راه‌اندازي نسل جديد تلوويزيون‌هاي ال.جي در ايران


خط توبيد نسل جديد تلويويزن‌هاي ال.جي در ايران آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار ایتنا اين خط توليد شامل تلويزيون‌هاي هوشمند و نيز تلويزيون‌هاي سه‌بعدي مي‌باشد كه با مشاركت شركت‌هاي ال.جي و گلديران در منطقه صنعتي شهر سيرجان راه‌اندازي شد.

در مراسم افتتاح رسمي اين كارخانه كه با حضور شمار زيادي از مقامات كشوري و محلي و نيز مسئولين دو شركت ال.جي و گلديران همراه بود، ميرتاج‌الديني معاون پارلماني رياست جمهوري با استقبال از اين ابتكار ارزشمند كه باعث ايجاد اشتغال در منطقه مي‌گردد، بر تمايل خارجي براي سرمايه‌گذاري در ايران غليرغم وجود برخي تحريم‌ها تاكيد كرد و حمايت دولت از اين اقدام را اعلام كرد.

همچنين هاشمي رييس كميسيون صنايع مجلس نيز با اشاره به رويكرد مثبت دو سفارت‌خانه ايران و كره جنوبي در كشور مقابل، برنامه مجلس شوراي اسلامي را در حمايت از اين اقدامات و نيز پشتيباني از سرمايه‌گذاري خارجي عنوان كرد.

در اين برنامه همچنين تعداد ديگري از مسئولين حاضر از جمله سفير كره در ايران و نماينده سيرجان در مجلس، پيشينه و اهميت راه‌اندازي اين كارخانه را مورد بررسي قرار دادند.

حسين تنهايي قائم مقام شركت گلديران نيز در اين مراسم با ابراز مسرت از نتيجه‌گيري از تلاش چندماهه براي راه‌اندازي اين خط توليد و تشكر از مديران دولتي و محلي، ابراز اميدواري كرد كه با همكاري طرف كره‌اي، بتواند ضمن گسترش شمار محصولات اين كارخانه، نهايتا به سمت صدور محصولات نيز حركت كند.

در پايان مسئولين و شركت كنندگان ضمن بازديد از خط توليد تلويزيون‌هاي نسل جديد ال.جي در ايران، با مراحل متفاوت اين فرايند و بخش‌هاي مختلف اين خط توليد از نزديك آشنا شدند.




کد مطلب: 18202
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام