۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۵

انتقاد تند خبرگزاري دولت از قطع ارتباط وزارت ارتباطات با مردم و رسانه‌ها

وزارت ارتباطات از نظر سابقه برقراري ارتباط با رسانه‌ها، كارنامه درخشاني ندارد و جزوه رتبه آخري‌ها وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي در اين زمينه است.
انتقاد تند خبرگزاري دولت از قطع ارتباط وزارت ارتباطات با مردم و رسانه‌ها

در آستانه روز جهاني ارتباطات ،پايگاه اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نزديك ۲۰ روز است كه تعطيل شده و به اين ترتيب اين وزارتخانه ارتباط خود را با مردم و رسانه قطع كرده است.

به گزارش ايرنا، آخرين خبري كه از سوي روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در اختيار رسانه‌ها و مردم قرار گرفت مربوط به سوم ارديبهشت است، از آن روز به بعد سايت اين وزارتخانه بدون هيچگونه توضيح و اطلاع‌رساني به حالت تعطيل درآمده و به روز نمي‌شود.

اين موضوع در آستانه ۲۷ ارديبهشت ماه «روز جهاني ارتباطات» كه در ايران بعنوان روز روابط عمومي نيز شناخته مي‌شود، قابل تعمق است.

هر چند در مجموع وزارت ارتباطات از نظر سابقه برقراري ارتباط با رسانه‌ها، كارنامه درخشاني ندارد و جزوه رتبه آخري‌ها(ي) وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي در اين زمينه است.

رضا تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در كارنامه دو ساله وزارت خود حتي يك مورد هم نشست خبري با رسانه ها ندارد و براي برقراري ارتباط با مردم و رسانه‌ها به گفت‌وگوهاي پراكنده در حاشيه مراسم‌ها بسنده مي‌كند.

چند روز پيش يكي از روزنامه‌ها، خبري غيررسمي در مورد انحلال واحد خبر روابط عمومي وزارت ارتباطات منتشر كرده بود.

در اين خبر آمده بود كه بر اساس شنيده‌ها، از آنجا كه اين وزارتخانه نتوانسته براي حفظ نيروهاي واحد خبر روابط عمومي قرارداد آنها را تمديد كند، اين واحد منحل شده است.

گفتني است كه روابط عمومي وزارت ارتباطات هيچ واكنشي نسبت به اين خبر نداشت.
کد مطلب: 18020
نام شما
آدرس ايميل شما


امير
feedback
Iran, Islamic Republic of
اين وزارت خونه كار خاصي انجام نميده كه بخواد خبر هم بده.در شرايط حاضر مهمترين كارش بهبود سرعت اينترنت كه نميتونه انجام بده.....
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام