۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۶
برخلاف سال‌های گذشته

اخبار CeBIT // چرا سبیت 2011 خلوت است؟

ایتنا – احتمالاً عمده‌ترین دلیل بی‌رونقی فعلی سبیت 2011، به دو نمایشگاه CES و کنگره جهانی موبایل مربوط است.
اخبار CeBIT // چرا سبیت 2011 خلوت است؟

نمایشگاه سبیت (CeBIT) که از آن به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت رایانه یاد می‌شود، امسال تا حدودی خلوت است و بر خلاف انتظار، از هجوم مشتاقان و متخصصان به این نمایشگاه فعلاً خبری نیست.

به گزارش ایتنا به نقل از سایت THINQ.co.uk، این در حالی است که محل برگزاری نمایشگاه سبیت در سال‌های گذشته، مملو از جمعیت بوده است.

هرچند دمای هوا در شهر هانوور آلمان، میزبان این نمایشگاه پرطمطراق، سرد و بارانی گزارش می‌شود ولی به نظر می‌رسد این موضوع نمی‌تواند دلیل قابل قبولی برای خلوتی سبیت ۲۰۱۱ باشد.

حتی مراکز فروش خوراکی نیز که معمولاً از جاهای شلوغ یک نمایشگاه به شمار می‌رود و محلی برای گپ زدن بازدیدکنندگان با هم و تجدید قوا برای بازدید از دیگر غرفه‌ها محسوب می‌شود، شاهد جمعیت اندکی است.

به گزارش ایتنا شاید بتوان عمده‌ترین دلیل بی‌رونقی فعلی سبیت ۲۰۱۱ را به دو نمایشگاه CES و کنگره جهانی موبایل مرتبط دانست.

هنوز مدت زمان زیادی از برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۱ در لاس وگاس و نیز کنگره جهانی موبایل (Mobile World Congress) که از ۱۴ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۱ (۲۵ تا ۲۸ بهمن ۱۳۸۹) در بارسلونای اسپانیا برگزار گردید، نمی‌گذرد و به نظر می‌رسد بازدیدکنندگان و کارشناسان هنوز خسته هستند و برای حضور در سبیت چندان عجله‌ای ندارند.

شاید طی چند روز آینده یخ بی‌رونقی سبیت ۲۰۱۱ ذوب شود و خبرگزاری‌ها از استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه، اخباری را مخابره کنند.

کد مطلب: 17192
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام