۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۷

جشنواره ۹۰ ال جی،۹۰ روز هیجان،۹۰ برنده

ايتنا- جشنواره نود ال‌جي از 7بهمن 1389 تا 7ارديبهشت 1390 برگزار مي‌شود.
جشنواره ۹۰ ال جی،۹۰ روز هیجان،۹۰ برنده
جشنواره نود، جشنواره نود روزه ال جی برای خرید کالاهای صوتی و تصویری می‌باشد که در آن ۹۰ جایزه ارزشمند همراه با کارت‌های هدیه نقدی تا مبلغ ۹ میلیون و پانصد هزار ریال قرار دارد.
 
به گزارش ایتنا، آقای بنیامین دارمی "معاون بازاریابی محصولات صوتی تصویری ال‌جی" در مورد برگزاري اين جشنواره گفت : استقاده از تجربه‌ها باعث شده که امروز ما این جشنواره را با قدرت بیشتر و بر اساس شرایطی مناسب برای مصرف کننده برپا کنیم. 

در سال‌های قبل هنگام خرید محصولات در جشنواره‌ها معمولا هدیه‌ای که روی کالاها قرار داشت؛ حس نه چندان خوبی برای خریدار ایجاد می‌کرد که شاید این یک امر برای خالی کردن انبار باشد و در برخی موارد سوء استفاده‌هایی هم از طرف فروشندگان دیده می‌شد که هدیه را عوض می‌کردند یا حتی اعلام نمی‌کردند. 

از طرف خریدار هم همیشه این حس بود که شاید فرمی که برای قرعه‌کشی پر می‌کند، هیچگاه به دست مسوولان مربوطه نرسد.

از این رو شرکت ال‌جی با حذف کردن کلیه مراحل کاغذی و جایگزین کردن فرستادن پیام کوتاه یا SMS این حس را برای خریدار از بین می‌برد. 

خریدار در هنگام خرید کافی است شماره موبایلی را در فاکتور خرید خود ذکر کند و در پایان خرید عدد ۹۰ را به شماره ۳۰۰۰۹۶۸۵ ارسال کند و سیستم پس از دریافت این پیام، یک پیام مبنی بر دریافت آن را به فرستنده بر می‌گرداند، كه معنی آن این است که شما در قرعه کشی شرکت داده می‌شوید. 

خریدار بنا به خرید خود امتیازهای متفاوتی در قرعه کشی خواهد داشت:
سینمای خانگی: ۲ امتیاز
سینمای خانگی بلوری: ۳ امتیاز
تلویزیون ۳۲ و ۳۷ اینچ: ۳ امتیاز
تلویزیون ۴۲: ۴ امتیاز
تلویزیون ۴۷ و ۵۰ اینچ: ۵ امتیاز
و تلویزیون سایز بالاتر: ۶ امتیاز
دومین اقدام ارزشمند این جشنواره جایگزین کردن کارت‌های هدیه پارسیان به جای هدیه همراه کالا می‌باشد.
 
امسال ال جی با همکاری بانک پارسیان برای کسانی که یک تلویزیون LED و سینما خانگی را همزمان خریداری کنند، کارت‌های هدیه از ۱۰۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان هدیه می‌دهد. 

کسانی که اقدام به خرید یک تلویزیون LED و سینمای خانگی کنند، هنگام نصب تلویزیون مسوول مربوطه یک کارت هدیه به خریدار می‌دهد و خریدار کافی است که LED۹۰ را به شماره ۳۰۰۰۹۶۸۵ ارسال و نهایتا کارت تا ۷۲ ساعت بعد شارژ می‌شود. 

مبلغ شارژ کارت تقریبا برابر با ۱۰ درصد مبلغ خرید می‌باشد. به عنوان مثال با خرید یک تلویزیون LED به مبلغ ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان و یک سینمای خانگی به مبلغ حدود ۱۰۰ هزار تومان کارت هدیه خریدار ۱۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود. 

نود جایزه
جایزه‌های این دوره شامل موارد زیر می‌باشد:
۲ دستگاه مرسدس بنز
۴۴ مجموعه جهزیه
۴۴ عدد تلویزیون سه بعدی
خرید ویژه ال جی
با خرید تلویزیون سه بعدی ۵۵ اینچ ال جی جایزه‌های زیر را هم ببرید :
یک دستگاه بلوری رایگان
یک عدد فیلم سه بعدی مستند Space station
۲ عدد عینک سه بعدی
شانس شرکت در قرعه کشی ۹۰ جایزه
و در صورت خرید یک سینمای خانگی ساده یک کارت هدیه به ارزش ۹۵۰ هزار تومان هدیه می‌گیرد.
 

زمان جشنواره و زمان قرعه کشی
این جشنواره نود روز و از ۷ بهمن تا ۷ اردیبهشت می‌باشد و کسانی در قرعه کشی شرکت می‌کنند که نهایتا تا ۱۷ اردیبهشت اقدام به نصب تلویزیون خود کرده باشند.
 
قرعه کشی نهایتا تا پایان خرداد ماه برگزار می‌شود.
کد مطلب: 17081
نام شما
آدرس ايميل شما