۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۲

سرعت راه‌اندازی لپ‌تاپ‌های Edge کاهش یافت

ايتنا- شرکت لنوو با بهینه‌سازی طراحی محصولات جدید سری Edge بر جذابیت‌های ظاهری این محصولات پرطرفدار افزوده است.
سرعت راه‌اندازی لپ‌تاپ‌های Edge کاهش یافت
استفاده از نوارهای فلزی براق و رنگ بدنه جدید مشکی چرک و گوشه‌های گرد تنها بخشی از این بهینه‌سازی ظاهری محصولات جدید این سری است که البته دیگر اثر انگشت و کثیفی نیز بر روی بدنه آنها باقی نمی‌ماند.

استفاده از درایو کمکی SSD در کنار تکنولوژی انحصاری Rapid Drive سرعت بوت شدن این محصولات را برای ویندوز۷ تا ۱۰ ثانیه کاهش داده است.

صدای خروجی فراگیر Dolby Home Theater نیز در این محصولات از مزایای آنها به حساب می‌آید که بر روی بلندگوهای خود دستگاه و یا هدفون می‌توان لذت گوش نواختن به این صدای فراگیر را تجربه کرد.

به گزارش ایتنا محصولات جدید شامل مدل‌های ۱۲.۵ اینچی Think Pad Edge E۲۲۰s و مدل ۱۴ اینچی E۴۲۰s می‌شوند به نمایشگرهای پروضوح و نسل دوم پردازنده‌های خانواده Intel Core مجهز هستند.

ضخامت بسیار کم (کمتر از یک اینچ) و وزن بسیار پایین از دیگر مزایای این محصولات به حساب می‌آید. این محصولات که در ماه‌های آینده و با پشتیبانی گارانتی سازگار به بازار خواهند آمد به حافظه DDR۳ تا سقف ۸ گیگابایت و مجموعاً ۴۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز هستند که این مقدار شامل یک هارددیسک ۳۲۰ گیگابایتی و یک درایو SSD ۸۰ گیگابایتی mSATA با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Rapid Drive می‌شود.

از میان سایر قابلیت‌های این محصولات می‌توان وبکم پروضوح داخلی، حشگر شناسایی اثر انگشت، خروجی HDMI و درایو نوری DVD مکشی (برای مدل ۱۴ اینچی) اشاره کرد.
کد مطلب: 16860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام