۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۷

انتخاب دبير سازمان نظام صنفي رايانه اي تهران

ايتنا - پیرو جلسه روز یکشنبه دوازدهم دی ماه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، آقای مهندس داود حقگو با اکثریت آرا به عنوان دبیر سازمان نظام صنفی رایانه­ای استان تهران انتخاب شد.
انتخاب دبير سازمان نظام صنفي رايانه اي تهران

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه­ای استان تهران، مهندس داود حقگو متولد سال ۱۳۳۳ و فارغ التحصیل مدرسه‎عالی برنامه‎ریزی و کاربرد کامپیوتر (دانشگاه شهید بهشتی) می‌باشد.

وی در مقطع انتخاب به دبیری سازمان نصر استان تهران، مشاور و نماینده تام الاختیار مدیر عامل شرکت لایزر در کمیسون PAP و تعامل با رگولاتوری بوده است. 

به گزارش ایتنا ،وي دارای سوابق تجربی در حوزه طراحی و ساخت سیستم و مدیریت پروژه در شرکت بین المللی مهندسی ایران(ایریتک) و مجتمع فولاد مبارکه، در حوزه ارائه راهکارهای جامع سخت/نرم‌افزاری در داده‌پردازی ایران، در حوزه مشاوره در شرکتهای مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان و پیام آوران و در حوزه ارائه خدمات در شرکت ماشینهای اداری خوارزمی و بانک سامان می باشند.

در محورهای اصلی برنامه ارائه شده ایشان تقویت بنیادی ساختار اجرایی دبیرخانه، جذب نیروهای کیفی پاره وقت جهت تسریع در انجام برخی فعالیتهای برنامه ریزی شده سازمان نصر تهران، بازسازی روابط عمومی سازمان و ارتقاء سرعت، دقت و کیفیت گردش کار سازمان از وجه درون سازمانی (کمیسیونهای تخصصی و کارگروههاو...) و از منظر برون سازمانی (در تعامل با دستگاهها و سازمانهای دولتی و نهادهای مرتبط) و نهایتاٌ تعمیق اطلاع رسانی به اعضاء و جلب مشارکت بیشتر آنان مورد تاکید قرار گرفته است.

یادآورمی شود پیرو ماده ۱۷ اساسنامه سازمان، دبیر نظام صنفی رایانه­ای استان مسئول اداره امور دبیرخانه بوده و وظایفی چون اجرای مصوبات و تصمیمات هیات‌مدیره و مجمع عمومی و انجام امور جاری نظام صنفی رایانه­ای، انجام مکاتبات و نامه‌های اداری نظام صنفی رایانه­ای، نظارت بر حسن اجرای مقررات داخلی نظام صنفی رایانه­ای و نمایندگی نظام صنفی رایانه­ای نزد کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی، مراجع قضایی و اداری با حق توکیل برعهده دبیر می باشد.


کد مطلب: 16412
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام