۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۵۳

اينترنت را با «تخفيف 300 درصدي» آسياتك تجربه كنيد

ایتنا - اين شركت تاكنون توانسته بيش از ۷۰۰ هزار پورت نصب نمايد كه از تعداد حدود ۱۵۰ هزار پورت واگذار شده و عملاً ۱۵۰ هزار مشترك فعال در اين شركت وجود دارد.


بيشتر شركت‌هاي PAP به الكامپ هفدهم روي خوشي نشان داده‌اند و حضور بسيار خوبي در اين نمايشگاه داشته‌اند.
آسياتك يكي از اين شركت‌هاست كه با تمام توان به اين نمايشگاه آمده، و برنامه هاي بسياري براي بازديدكنندگان نمايشگاه عرضه كرده است. براي آشنايي با اين شركت و اطلاع از برنامه‌هاي آسياتك در نمايشگاه الكامپ هفدهم گپي داشتيم با محمدعلي يوسفي زاده، مديرعامل اين شركت و از وي درباره برنامه‌هاي آسياتك سئوال كرده‌ايم. جا دارد در اينجا از زحمات احسان مبشري، مديربازرگاني اين شركت كه امكان اين مصاحبه را در بحبوحه كاري نمايشگاه فراهم آورده‌اند و در اين مصاحبه نيز به برخي از سئوالات پاسخ دادند تشكر نماييم.

- همچنین ببینید: گزارش تصویری آسیاتک در الکامپ هفدهم

در ابتدا شركت آسياتك را براي خوانندگان ما معرفي نماييد.
آسياتك به عنوان يكي از دارندگان مجوز اپراتوري سرويس‌هاي دسترسي(PAP) و انتقال و پخش اينترنت(ISDN) است و سرويس‌هايي كه بر پايه اين دسترسي تعريف مي‌شود را ارائه مي‌كند. با توجه به نو بودن نوع مجوزها، همه شركت‌هاتي داراي مجوز PAP با فراز و فرودهايي مواجه بوده‌اند كه آسياتك هم از اين امر مثتثني نبوده ولي امروز اين شركت بعد از ۷ سال فعاليت به پايداري و ثبات رسيده و به رشد قابل قبولي دست يافته است. در دو سال گذشته با حجم عظيم سرمايه‌گذاري كه در اين شركت انجام شده است، در ۲۸ استان با پوشش بسيار بالا حضور داريم. حتي در برخي از استان‌ها به صورت تنها شركت PAP حضور داريم.

آسياتك همكاري بسيار خوبي با شركت‌هاي مخابراتي دارند، در اين مورد كمي توضيح دهيد.
با برخي از استان‌ها در قالب طرح BOT همكاري مي‌كنيم و با بسياري از شركت‌هاي مخابرات همكاري نموده‌ايم. ما با شركت‌هاي مخابرات سياست «يك قدم به جلو» را تعريف كرده‌ايم و به جاي تقابل، روش تعامل را در پيش گرفته‌ايم و فضا را به نحوي ايجاد كرده‌ايم كه ما در كنار مخابرات جهت ارائه خدمات به مشتركين استان قرار بگيريم. بهترين تجربه ما مربوط به استان فارس بود كه بسيار موفق عمل كرديم و در كمتر از يك سال فعاليت به ۴۰ هزار مشترك رسديم. ما در طي فعاليت چندين ساله در تهران شايد به نصف اين عدد هم نرسيده بوديم و اين تعامل سازنده باعث شد كه بتوانيم به تعداد بيشتري از مردم خدمات ارائه نماييم و با اين تعريف از نوع همكاري، سود اصلي را مردم استان فارس بهره بردند و در تمامي مناطق استان فارس توانستند از خدمات ADSL برند «آسياتك-مخابرات فارس» استفاده نمايند. شايان ذكر است كه ما اين قرارداد را در استان‌هاي ديگر هم اجرا كرده‌ايم، اما چون استان فارس اولين استاني بود كه اين همكاري انجام پذيرفت، خروجي بهتري نسبت به ديگر استان‌ها دارد.

در حال حاضر شركت آسياتك چه تعداد پورت نصب كرده است و چه حجمي از اين پورت‌ها واگذار شده است؟
اين شركت تاكنون توانسته بيش از ۷۰۰ هزار پورت نصب نمايد كه از تعداد حدود ۱۵۰ هزار پورت واگذار شده و عملاً ۱۵۰ هزار مشترك فعال در اين شركت وجود دارد. البته نسبت رشد مشتركين اين شركت در سال گذشته ۱۲۰ درصد بوده و با اين روند پيش‌بيني مي‌شود كه تعداد مشتركين ما به سرعت افزايش يابد.

افزايش تعداد مشترك در سال گذشته به چه دليل بوده است؟
شايد مهم‌ترين نكته در افزايش تعداد مشتركين آسياتك، همكاري مناسب با مخابرات بوده است. ما از يك توانمندي‌هاي خودمان را تشخيص داديم و از سوي ديگر توانمندي‌هاي مخابرات را هم شناختيم. در اساس توانمندي‌هاي طرفين توانستيم تفاهم‌نامه‌اي را با مخابرات انجام دهيم كه هم سود ما و هم سود مخابرات در آن گنجانده شده باشد. بر اين اساس توانستيم فقط در يك سال در استان فارس حدود ۴۰ هزار مشترك جذب نماييم. البته نمي‌توان از حجم بالاي سرمايه‌گذاري كه در سال گذشته در اين شركت انجام شد هم به سادگي گذشت كه توانسته روح جديدي بدمد و اين شركت را به يكي از شركت‌هاي فعال حوزه PAP تبديل كند.

اين چندمين حضور آسياتك در نمايشگاه الكامپ است؟
اين سومين حضور آسياتك در نمايشگاه است و آخرين بار اين شركت در سال ۸۵ در نمايشگاه الكامپ شركت كرده است.

هدف شما از حضور در نمايشگاه الكامپ چه بوده است؟
آسياتك براي شركت در نمايشگاه الكامپ دو شاخص را مدنظر قرار داده است. با توجه به اينكه شركت ما علاوه بر پروانه PAP، پروانه ISP و ICP را نيز دارد، يكي از اهداف ما آشنايي مردم با اينترنت پرسرعت و به خصوص ADSL است. با اين هدف براي آگاه‌سازي مشتركين با اينترنت پرسرعت، فروش ويژه‌اي را در نمايشگاه الكامپ مدنظر قرار داده‌ايم. براي اين امر شعار «تخفيف ۳۰۰ درصد» طراحي شده است. به صورتي كه نفر مراجعه كننده در الكامپ با ۱۰۰ درصد تخفيف مي‌تواند سرويس‌هاي ما را انتخاب كند. ۳ بن تخفيف ۱۰۰ درصدي نيز دراختيار اين شخص قرار داده خواهد شد كه هركدام از اين بن‌ها خود شامل ۱۰۰ درصد تخفيف روي خريد خدمات از روي پرتال جامع ما است. عملاً اين بن‌ها، اعتباري است براي خريد خدمات كه توسط آسياتك به بازديدكنندگان ارائه مي‌شود تا بدين وسيله توانسته باشيم بخشي از مردم را با اينترنت پرسرعت آشنا كنيم.

سرويس‌هاي ارائه شده توسط شركت آسياتك آيا قابل رقابت با سرويس ديگر شركت‌هاي PAP است؟
سرويس‌هايي كه ما ارائه مي‌كنيم، همگي سرويس‌هاي تاييد شده سازمان تنظيم مقررات است و قطعاً استانداردهاي اين سازمان را رعايت مي‌كنيم و در انواع سرعت‌ها از ۱۲۸ كيلوبايت تا ۲ مگابايت با شرايط متفاوت حجمي ارائه مي‌شود.

آسياتك برنامه‌اي براي افزايش شبكه فروش خود ندارد؟
به نكته خوبي اشاره كرديد. يكي از اهداف ما از حضور در نمايشگاه الكامپ، آشنايي و جذب تعداد بيشتري از سرويس‌دهندگان نهايي در سطح كشور است و بيش از ۵۰ درصد از انرژي ما بر روي اين امر صرف شده است. خوشبختانه در نمايشگاه با بسياري از اين دوستان آشنا شديم و گزارش‌هاي بسياري دريافت كرديم. هدف ما از اين امر انتخاب نماينده، مدير استان و حتي سايت استان در برخي از استان‌ها است كه بتوانيم برند آسياتك را در سطح كشور مطرح نماييم.

يكي از مسائلي هم مطرح شده در غرفه آسياتك بحث صداي مشتري است، لطفاً در اين مورد كمي توضيح دهيد.
ما به مشتريانمان اهميت بسيار زيادي قائليم و رضايت مشتريانمان براي ما بسيار مهم است. براي تحقق اين موضوع برنامه‌هاي بسيار وسيعي داريم. در نمايشگاه هم تلاش كرده‌ايم از اين موضوع غافل نشويم و به مشكلات مشتركيني كه به نمايشگاه مراجعه كرده‌اند، بسيار سريع رسيدگي شده است. به نحوي كه با اين كار توانسته‌ايم رضايت بسياري از مشتريان را در مدت محدود الكامپ بدست بياريم.
در غرفه آسياتك تعداد زيادي از پرسنل اين شركت با آرامش خاصي به پرسش‌هاي مراجعين جواب مي‌دهند، لطفاً در اين زمينه كمي توضيح دهيد.
به خصوص در يك سال گذشته زمان بسياري صرف آموزش منابع انساني كرديم. براي مثال تمامي نيروهاي حاضر در نمايشگاه چندين دوره آموزشي را طي كرده‌اند و با نوع پاسخگويي در نمايشگاه آشنا شده‌اند.

با توجه به اينكه بيشتر شركت‌ها غرفه‌هاي داخل سالني را انتخاب مي‌كنند، دلايل انتخاب محل غرفه در فضاي باز نمايشگاه چه بوده است؟
ما به دسترسي سريع و آسان مشتركين به خدماتمان معتقديم. در اينجا هم هدف ما اين بوده كه بسيار راحت‌تر و در فضاي بيشتري بتوانيم با مخاطبانمان ارتباط برقرار كنيم. به همين دليل فضاي غرفه كم عمق طراحي شده است.

طراحي خاصي را براي غرفه آسياتك انتخاب كرده‌ايد، كمي شبيه جاده يا پيست اتومبيل‌راني است؟
همانطور كه حدس زديد غرفه با شماي كلي بزرگراه براي برآورده كردن يكي از شعارهاي ما طراحي شده است. ما شعار «سفري خاطره‌انگيز با اينترنت پرسرعت آسياتك» را براي طراحي غرفه خودمان انتخاب كرده‌ايم و ماشين‌هاي مسابقه و بزرگراه براي واقعيت‌بخشي به چنين سفري طراحي شده است. البته ديگر شعار ما هم در طراحي غرفه موثر بوده است. شعار «آسياتك، جهاني در يك غرفه» در اين غرفه همه‌ چيز براي ارائه وجود دارد.

با تشكر از وقتي كه در اختيار سايت ایتنا قرار داديد.
 

کد مطلب: 20440
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام