۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰

آموزش: چگونه قابلیت پخش خودکار یوتیوب را غیرفعال کنیم؟

ایتنا - به طور معمول، در پایان یک ویدیوی یوتیوب که در حال پخش است، یک پیش‌نمایش از کلیپ بعدی که قرار است پخش شود به شما ارائه می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با تایپ نظر روی یک ویدیو یا با جستجوی چیز جدیدی از طریق نوار جستجو، از این حالت عبور کنید.
آموزش: چگونه قابلیت پخش خودکار یوتیوب را غیرفعال کنیم؟
به طور معمول، در پایان یک ویدیوی یوتیوب که در حال پخش است، یک پیش‌نمایش از کلیپ بعدی که قرار است پخش شود به شما ارائه می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با تایپ نظر روی یک ویدیو یا با جستجوی چیز جدیدی از طریق نوار جستجو، از این حالت عبور کنید.

اما اگر می‌خواهید پخش خودکار کلیپ‌های توصیه‌شده توسط یوتیوب را متوقف کنید در این مطلب ایتنا به نقل از اسلش‌گیر با ما همراه باشید.
 
1- اپ یوتیوب را اجرا کنید.
2- آیکون پروفایلتان در گوشه سمت راست بالای صفحه را لمس کنید.
3- به «تنظیمات» بروید و «پخش خودکار (Autoplay)» را انتخاب کنید.
4- کلید «پخش خودکار ویدیوی بعدی» را در وضعیت خاموش قرار دهید.
 
چگونه قابلیت پخش خودکار یوتیوب را غیرفعال کنیم؟

همچنین می‌توانید هنگام تماشای فعال یک ویدیو در یوتیوب، به راحتی پخش خودکار را غیرفعال کنید (و فعال کنید). دستورالعمل‌های زیر برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها قابل اجرا هستند:
 
1- برنامه یوتیوب را در تلفن‌همراه یا تبلت خود راه‌اندازی کنید یا در مرورگر وب کامپیوتر خود به youtube.com بروید.
2- شروع به تماشای یک ویدیو کنید.
3- هنگامی که در صفحه تماشای ویدیو هستید، کلید پخش خودکار (Autoplay) را پیدا کنید. این کلید در بالای پخش‌کننده ویدیو برای تبلت‌ها یا تلفن‌های هوشمند قرار دارد، و در کامپیوترها در پایین قرار دارد.
4- اکنون آن را به حالت خاموش تغییر دهید.
 
قاعدتاٌ باید اعلانی ظاهر شود که می‌گوید: «پخش خودکار خاموش است». ضامن علامت مکث (پاز) را نیز نشان خواهد داد که به معنای غیرفعال بودن این قابلیت است. اگر می‌خواهید پخش خودکار را فعال نگه دارید اما نمی‌خواهید ویدیوی پیشنهادی بعدی یوتیوب پخش شود، می‌توانید روی گزینه «کنسل» در انتهای کلیپ فعال فعلی ضربه بزنید. سپس می‌توانید ویدیوی دیگری را جستجو کنید یا یکی از کلیپ‌های پیشنهادی در فید مربوطه را انتخاب کنید.
 
کد مطلب: 70745
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام