۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸

حکم مسدود شدن ایکس در استرالیا لغو شد

ایتنا - اسقف سیدنی دو هفته پیش مورد حمله با چاقو قرار گرفت و پس از آن پیامی را برای نخست وزیر استرالیا صادر کرد.
حکم مسدود شدن ایکس در استرالیا لغو شد

اسقف مار ماری امانوئل در کلیسایی در ویکلی بود که توسط یک نوجوان ۱۶ ساله مورد حمله قرار گرفت؛ در همین راستا دولت استرالیا برای حذف تصاویر این حمله از شبکه‌های اجتماعی به ویژه ایکس منجر به یک جدال پر سر و صدا با ایکس شد.

به گزارش ایتنا از برنا، اسقف در پی این حمله به صورت آنلاین به نخست وزیر آنتونی آلبانیزی و دولت استرالیا اشاره کرد و گفت اینکه بگوییم آزادی بیان معضلاتی ایجاد می‌کند و به همین دلیل همه چیز باید سانسور شود در آن صورت دموکراسی کجاست؟ پس انسانیت کجاست؟ صداقت کجاست؟ ،اصول اخلاق، ارزش‌ها کجا هستند؟ وی افزود آن ارزش‌هایی که دنیای غرب برای آن‌ها مبارزه کرد کجا هستند؟ حقوق بشر کجاست؟

جولی اینمن ،گرانت کمیسیونر ایمنی، الکترونیکی با حمایت سیاستمداران هر دو، جناح شبکه اجتماعی ایکس را تحت فشار قرار داده تا ویدووهای حمله را حذف کند اما این شبکه اجتماعی استدلال می‌کند که مسدود کردن جغرافیایی محتوا برای کاربران استرالیایی کافی است.

این شبکه اجتماعی هفته گذشته با سرپیچی از دستور دادگاه فدرال برای حذف فیلم‌ها، اختلافات را دامن زد. آلبانیزی هفته گذشته در مصاحبه‌ای ماسک را یک خودخواه متکبر خواند و گفت که وی کاملا از ارزش‌های خانواده‌های استرالیایی دور است.
کد مطلب: 78889
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام