۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۳

متا در حال آزمایش قابلیت انتشار مشترک از اینستاگرام به تردز است

ایتنا - متا چندین قابلیت را برای تقویت رشد تردز، که در حال حاضر 150 میلیون کاربر دارد، آزمایش کرده است.
متا در حال آزمایش قابلیت انتشار مشترک از اینستاگرام به تردز است
متا در حال آزمایش روش جدیدی برای افزایش تعامل در تردز با استفاده از اینستاگرام است.

به گزارش ایتنا، این شرکت اکنون در حال آزمایش امکان انتشار مشترک (cross-post) عکس‌ها از اینستاگرام به تردز است. متا در حال اجرا بودن آزمایشی این قابلیت را، پس از اینکه تعدادی از کاربران تردز متوجه ظاهر شدن این تنظیمات در اینستاگرام شدند، تأیید کرد.
 
این شرکت اعلام کرده است که انتشار مشترک از اینستاگرام به تردز اختیاری است، اگرچه کاربران می‌توانند انتخاب کنند که به طور خودکار تمام پست‌های عکس جدید در حساب تردزشان به اشتراک گذاشته شوند. (کسانی که در این طرح آزمایشی شرکت داده شده‌اند می‌توانند تنظیمات انتشار مشترک را در اپ اینستاگرام تغییر دهند.)
 

متا چندین قابلیت را برای تقویت رشد تردز، که در حال حاضر 150 میلیون کاربر دارد، آزمایش کرده است. این شرکت همچنین انتشار مشترک از فیس‌بوک به تردز را آزمایش کرده و پست‌های تردز را مستقیماً در فیدهای فیس‌بوک و اینستاگرام تبلیغ می‌کند، صرف‌نظر از اینکه آنها از این اپ استفاده می‌کنند یا خیر.
 
همچنین تولیدکنندگان محتوا را تشویق می‌کند تا در این اپ فعال‌تر باشند. متا در ازای پست‌هایی که عملکرد قابل‌توجهی در تردز داشته باشند به تولیدکنندگان محتوا پاداش‌هایی ارائه می‌دهد.
کد مطلب: 78859
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام