کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با اس‌.اس‌.دی Z280 اپیسر بالاترین سرعت و کارایی را تجربه کنید

3 مهر 1395 ساعت 14:36

ایتنا - اپیسر آخرین نسل از اس‌.اس‌.دی‌های پیشرفته که از PCI اکسپرس نسل3 (4X )پشتیبانی می‌کند، موسوم به زد280، عرضه کرد.




اس.اس.دی 280Z اپیسر آخرین نسل از اس‌.اس‌.دی‌های پیشرفته می‌باشد که از PCI اکسپرس نسل3 (4X )پشتیبانی می‌کند و سازگار با استاندارد 1.2 NVMe در فرم فاکتور 2M. میباشد.


در این اس.اس.دی از جدیدترین تکنولوژی و با کیفیت‌ترین MLC استفاده شده‌ است. برش لبه 280Z سازگار با استاندارد 2.1 NVMe است و از آخرین PCIe نسل۳ (۴X ) که نسبت به (X۱) ۴برابر پهنای باند بیشتر دارد، بهره‌مند است و سرعت فوق‌العاده بالای خواندن‌ و نوشتن، به ترتیب ۲۵۰۰ و ۱۳۵۰ مگابایت بر ثانیه، را ارائه می‌هد .
از ویژگی‌های این اس‌.اس‌.دی می‌توان به ظرفیت‌های بالای ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایتی آن و تعداد بالای اعمال ورودی و خروجی داده در ثانیه، IOPS 175000 ،اشاره کرد که به آسانی هر صحنه بازی را قابل اجرا می‌کند.


280Z اپیسر با طول ۸۰ میلیمتری خود مناسب برای بیشتر لپ‌تاپ و مینی‌کامپیوترها (Mini PC) می‌باشد و به آسانی هر دستگاهی را به یک وسیله‌ی گیمینگ قابل حمل تبدیل می‌کند. بی‌شک با توجه به این قابلیت‌ها این اس‌.اس‌.دی قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین اس‌.اس‌.دی است که حداکثر کارایی را برای کاربران مخصوصا گیمرها به همراه خواهد داشت.

ازدیگر ویژگی های مهم این اس‌اس‌دی دارا بودن سیستم تصحیح خطا‌(ECC)‌با‌۱۲۰بیت در هر ۲ کیلو بیت BCH‌، End-to-End Data protection، ‌‌Smart ECC ، Global Wear Leveling برای افزایش طول عمر اس‌اس‌دی، SmartRefresh برای افزایش دقت و ایمنی در دسترسی به اطلاعات و تکنولوژی S.M.A.R.T برای مانیتور سلامت و گزارش‌دهی مشکلات جهت جلوگیری از دست‌دادن اطلاعات اشاره کرد.

علاوه‌بر‌ این ویژگی‌های چشم‌گیر، مصرف انرژی در این اس‌.اس‌.دی بسیار پایین است و لپ‌تاپ‌ها را قادر می.سازد تا انرژی خود را برای مدت زمان بیشتری ذخیره نمایند.

اس.اس.دی Z280 اپیسر تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می‌شود.
 


کد مطلب: 45452

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/45452/اس-دی-z280-اپیسر-بالاترین-سرعت-کارایی-تجربه-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir