۰
plusresetminus
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۶

با اس‌.اس‌.دی Z280 اپیسر بالاترین سرعت و کارایی را تجربه کنید

ایتنا - اپیسر آخرین نسل از اس‌.اس‌.دی‌های پیشرفته که از PCI اکسپرس نسل3 (4X )پشتیبانی می‌کند، موسوم به زد280، عرضه کرد.
با اس‌.اس‌.دی Z280 اپیسر بالاترین سرعت و کارایی را تجربه کنید


اس.اس.دی 280Z اپیسر آخرین نسل از اس‌.اس‌.دی‌های پیشرفته می‌باشد که از PCI اکسپرس نسل3 (4X )پشتیبانی می‌کند و سازگار با استاندارد 1.2 NVMe در فرم فاکتور 2M. میباشد.


در این اس.اس.دی از جدیدترین تکنولوژی و با کیفیت‌ترین MLC استفاده شده‌ است. برش لبه 280Z سازگار با استاندارد 2.1 NVMe است و از آخرین PCIe نسل۳ (۴X ) که نسبت به (X۱) ۴برابر پهنای باند بیشتر دارد، بهره‌مند است و سرعت فوق‌العاده بالای خواندن‌ و نوشتن، به ترتیب ۲۵۰۰ و ۱۳۵۰ مگابایت بر ثانیه، را ارائه می‌هد .
از ویژگی‌های این اس‌.اس‌.دی می‌توان به ظرفیت‌های بالای ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایتی آن و تعداد بالای اعمال ورودی و خروجی داده در ثانیه، IOPS 175000 ،اشاره کرد که به آسانی هر صحنه بازی را قابل اجرا می‌کند.


280Z اپیسر با طول ۸۰ میلیمتری خود مناسب برای بیشتر لپ‌تاپ و مینی‌کامپیوترها (Mini PC) می‌باشد و به آسانی هر دستگاهی را به یک وسیله‌ی گیمینگ قابل حمل تبدیل می‌کند. بی‌شک با توجه به این قابلیت‌ها این اس‌.اس‌.دی قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین اس‌.اس‌.دی است که حداکثر کارایی را برای کاربران مخصوصا گیمرها به همراه خواهد داشت.

ازدیگر ویژگی های مهم این اس‌اس‌دی دارا بودن سیستم تصحیح خطا‌(ECC)‌با‌۱۲۰بیت در هر ۲ کیلو بیت BCH‌، End-to-End Data protection، ‌‌Smart ECC ، Global Wear Leveling برای افزایش طول عمر اس‌اس‌دی، SmartRefresh برای افزایش دقت و ایمنی در دسترسی به اطلاعات و تکنولوژی S.M.A.R.T برای مانیتور سلامت و گزارش‌دهی مشکلات جهت جلوگیری از دست‌دادن اطلاعات اشاره کرد.

علاوه‌بر‌ این ویژگی‌های چشم‌گیر، مصرف انرژی در این اس‌.اس‌.دی بسیار پایین است و لپ‌تاپ‌ها را قادر می.سازد تا انرژی خود را برای مدت زمان بیشتری ذخیره نمایند.

اس.اس.دی Z280 اپیسر تحت گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می‌شود.
 
کد مطلب: 45452
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام