ایتنا - تصاحب ۷۵۰ میلیون دلاری شرکت کوئیپ توسط سیلزفورس، نشاندهنده اهمیت محتوا در مدیریت ارتباط با مشتریان است.
اسناد زنده کوئیپ در خدمت سیلزفورس
2 شهريور 1395 ساعت 12:42
ایتنا - تصاحب ۷۵۰ میلیون دلاری شرکت کوئیپ توسط سیلزفورس، نشاندهنده اهمیت محتوا در مدیریت ارتباط با مشتریان است.
قرار است شرکت فناوری چهارساله کوئیپ(Quip) – که در شهر سانفرانسیسکو واقع است و تنها نزدیک به چهل کارمند دارد – با مبلغی در حدود ۷۵۰ میلیون دلار توسط سیلزفورس(Salesforce) خریداری شود؛ هرچند که سیلزفورس جزئیات زیادی در این مورد منتشر نکرده است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Toptechnews، با اینکه شرکت سیلزفورس هیاهوی زیادی در مورد تصمیم اخیر خود پیرامون تصاحب شرکت کوئیپ(فراهمکننده پلتفرم «اسناد زنده») به پا نکرده، اما واضح است که پتانسیل زیادی در یکپارچه کردن خدمات کوئیپ با محصولات خود میبیند.
گفتنی است شرکت کوئیپ در سال ۲۰۱۲ توسط کهنهکاران فیسبوک و گوگل و بهمنظور «بازتعریف نرمافزارهای با کارآیی بالا» بنا نهاده شد و اکنون به عرضه پلتفرم ابری مرتبط با محصولات/خدمات میپردازد تا به شرکتها کمک کند با بینش و اطلاعات بیشتری به انجام عملیات خود بپردازند.
در واقع، نرمافزار این شرکت به کاربران تجاری کمک مینماید به ایجاد اسناد زنده بپردازند و در این نوع از اسناد، محتوا، دادههای مربوط به صفحات گسترده، لینک، بهروزرسانی و گفتوگوهای لازم را بهاشتراک بگذارند.
برت تیلور (مدیرعامل کوئیپ) و کوین گیبز (مدیر مهندسی کوئیپ) در یک پست مشترک بلاگی و درست هنگامی که خبر تصاحب اعلام شد، نوشتند: «شرکت ما بهعنوان بخشی از سیلزفورس قادر خواهد بود به گسترش سریعتر خدمات خود بپردازد و به میلیونها نفر از مردم در سرتاسر جهان دسترسی پیدا کند؛ این یعنی دقیقاً چشمانداز ما از همان بدو تأسیس شرکت.»
آنها ادامه میدهند: «با استفاده از این دو فناوری، امکان ترکیب دادهها، محتوا و ارتباطات نیز بهطرز جالبی فراهم میشود.»
کد مطلب: 44841
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44841/اسناد-زنده-کوئیپ-خدمت-سیلزفورس