۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲

اسناد زنده کوئیپ در خدمت سیلزفورس

ایتنا - تصاحب ۷۵۰ میلیون دلاری شرکت کوئیپ توسط سیلزفورس، نشان‌دهنده اهمیت محتوا در مدیریت ارتباط با مشتریان است.
اسناد زنده کوئیپ در خدمت سیلزفورس


قرار است شرکت فناوری چهارساله کوئیپ(Quip) – که در شهر سان‌فرانسیسکو واقع است و تنها نزدیک به چهل کارمند دارد – با مبلغی در حدود ۷۵۰ میلیون دلار توسط سیلزفورس(Salesforce) خریداری شود؛ هرچند که سیلزفورس جزئیات زیادی در این مورد منتشر نکرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Toptechnews، با اینکه شرکت سیلزفورس  هیاهوی زیادی در مورد تصمیم اخیر خود پیرامون تصاحب شرکت کوئیپ(فراهم‌کننده پلتفرم «اسناد زنده») به پا نکرده، اما واضح است که پتانسیل زیادی در یکپارچه کردن خدمات کوئیپ با محصولات خود می‌بیند.

گفتنی است شرکت کوئیپ در سال ۲۰۱۲ توسط کهنه‌کاران فیس‌بوک و گوگل و به‌منظور «بازتعریف نرم‌افزارهای با کارآیی بالا» بنا نهاده شد و اکنون به عرضه پلتفرم ابری مرتبط با محصولات/خدمات می‌پردازد تا به شرکت‌ها کمک کند با بینش و اطلاعات بیشتری به انجام عملیات خود بپردازند.

در واقع، نرم‌افزار این شرکت به کاربران تجاری کمک می‌نماید به ایجاد اسناد زنده بپردازند و در این نوع از اسناد، محتوا، داده‌های مربوط به صفحات گسترده، لینک، به‌روزرسانی و گفت‌وگوهای لازم را به‌اشتراک بگذارند.

برت تیلور (مدیرعامل کوئیپ) و کوین گیبز (مدیر مهندسی کوئیپ) در یک پست مشترک بلاگی و درست هنگامی که خبر تصاحب اعلام شد، نوشتند: «شرکت ما به‌عنوان بخشی از سیلزفورس قادر خواهد بود به گسترش سریع‌تر خدمات خود بپردازد و به میلیون‌ها نفر از مردم در سرتاسر جهان دسترسی پیدا کند؛ این یعنی دقیقاً چشم‌انداز ما از همان بدو تأسیس شرکت.»
آنها ادامه می‌دهند: «با استفاده از این دو فناوری، امکان ترکیب داده‌ها، محتوا و ارتباطات نیز به‌طرز جالبی فراهم می‌شود.»


پیش از راه‌اندازی کوئیپ، آقای تیلور مدیر ارشد فناوری در فیس‌بوک بود، و آقای گیبز هم سمت رهبر فناوری موتور برنامه‌های گوگل را داشت. گفته می‌شود آقای تیلور یکی از کهنه‌کاران گوگل است و در همانجا بوده که او گروه توسعه محصول را تشکیل داد.

گفتنی است کوئیپ نخستین نسخه از محصول خود را در ژوئیه(مرداد) سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کرد. در آن زمان، آقایان تیلور و گیبز محصول خود را به‌عنوان یک واژه‌پرداز مدرن توصیف می‌کردند که به مشتریان کمک می‌نمود روی هر وسیله‌ای (گوشی، تبلت و دسکتاپ)، اسناد زیبا ایجاد کنند. این شرکت از آن زمان تاکنون با گستره‌ای از سایر ویژگی‌ها همچون پشتیبانی از تعاملات اجتماعی و جست‌وجو، اتاق‌های گپ‌وگفت، و در همین اواخر، طراحی اسناد زنده، کار به‌روزرسانی پلتفرم خود را انجام داده است.

کارمندان شرکت کوئیپ در یک پست بلاگی در ماه فوریه (بهمن)، نوشتند: «یک سند زنده به شما می‌گوید چه زمانی همکار شما ارقام مربوط به فروش را به‌روزرسانی می‌کند؛ یا هنگامی که یک وظیفه به شما محول می‌شود، گوشی‌تان به شما خبر می‌دهد؛ همین‌طور به‌طور پیوسته با بازخورهای تیم شما سر و کار دارد؛ و نیز همیشه داده‌هایی که شما نیاز دارید را به‌روزرسانی می‌کند.»
 
کد مطلب: 44841
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام