کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اریک اشمیت:‌ بریتانیا بزرگ‌ترین قطب تجارت الکترونیک دنیا

13 دی 1394 ساعت 10:10

ایتنا - بریتانیا برای آنکه بتواند در این زمینه درآمدهای میلیارد پوندی به دست آورد همه جوانب را در اختیار گرفته است.




«اریک اشمیت» مدیرعامل اسبق گوگل اعلام کرد که آمریکا قطب اصلی تجارت الکترونیک جهان محسوب نمی‌شود و در عوض بریتانیا بزرگ‌ترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، اشمیت در آخرین مصاحبه خود با بی‌بی‌سی توضیح داد: «بریتانیا بزرگ‌ترین مرکز ارائه خدمات تجارت الکترونیک در جهان است و یک رتبه بالاتر از آمریکا قرار دارد.»

او که هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره شرکت بزرگ آلفابت محسوب می‌شود اعلام کرد بریتانیا مانعی برای توقف فعالیت‌های خود در عرصه تجارت الکترونیک نمی‌بیند در شرکت‌های فعال در این حوزه میلیاردها پوند سرمایه‌گذاری می‌کند.

او گفت: «بریتانیا برای آنکه بتواند در این زمینه درآمدهای میلیارد پوندی به دست آورد همه جوانب را در اختیار گرفته است. این منطقه شرکت‌هایی در اختیار دارد که تجارت‌های میلیارد پوندی، ده‌ها میلیارد پوندی و صدها میلیارد پوندی انجام می‌دهند.»

 

در ادامه صحبت‌های او گفته شد: «بریتانیا در منطقه اروپا بهترین سیاست را در عرصه تجارت الکترونیک دنبال می‌کند. برای این کار تنها کافی است فرآیند تجارت الکترونیک در شهر لندن را مرور کرد.»

در حالی که اشمیت بریتانیا را بهترین نقطه جهان در زمینه تجارت الکترونیک معرفی می‌کند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این منطقه سیاست‌های بهتری را نسبت به آمریکا در اختیار گرفته است و تعامل بهتری با مشتریان آنلاین دارد.
 


کد مطلب: 40117

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40117/اریک-اشمیت-بریتانیا-بزرگ-ترین-قطب-تجارت-الکترونیک-دنیا

ايتنا
  https://www.itna.ir