۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰

اریک اشمیت:‌ بریتانیا بزرگ‌ترین قطب تجارت الکترونیک دنیا

ایتنا - بریتانیا برای آنکه بتواند در این زمینه درآمدهای میلیارد پوندی به دست آورد همه جوانب را در اختیار گرفته است.
اریک اشمیت:‌ بریتانیا بزرگ‌ترین قطب تجارت الکترونیک دنیا


«اریک اشمیت» مدیرعامل اسبق گوگل اعلام کرد که آمریکا قطب اصلی تجارت الکترونیک جهان محسوب نمی‌شود و در عوض بریتانیا بزرگ‌ترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، اشمیت در آخرین مصاحبه خود با بی‌بی‌سی توضیح داد: «بریتانیا بزرگ‌ترین مرکز ارائه خدمات تجارت الکترونیک در جهان است و یک رتبه بالاتر از آمریکا قرار دارد.»

او که هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره شرکت بزرگ آلفابت محسوب می‌شود اعلام کرد بریتانیا مانعی برای توقف فعالیت‌های خود در عرصه تجارت الکترونیک نمی‌بیند در شرکت‌های فعال در این حوزه میلیاردها پوند سرمایه‌گذاری می‌کند.

او گفت: «بریتانیا برای آنکه بتواند در این زمینه درآمدهای میلیارد پوندی به دست آورد همه جوانب را در اختیار گرفته است. این منطقه شرکت‌هایی در اختیار دارد که تجارت‌های میلیارد پوندی، ده‌ها میلیارد پوندی و صدها میلیارد پوندی انجام می‌دهند.»

 

در ادامه صحبت‌های او گفته شد: «بریتانیا در منطقه اروپا بهترین سیاست را در عرصه تجارت الکترونیک دنبال می‌کند. برای این کار تنها کافی است فرآیند تجارت الکترونیک در شهر لندن را مرور کرد.»

در حالی که اشمیت بریتانیا را بهترین نقطه جهان در زمینه تجارت الکترونیک معرفی می‌کند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این منطقه سیاست‌های بهتری را نسبت به آمریکا در اختیار گرفته است و تعامل بهتری با مشتریان آنلاین دارد.
 
کد مطلب: 40117
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
.... ریتانیا برای آنکه بتواند در این زمینه درآمدهای میلیارد پوندی به دست آورد همه جوانب را در اختیار گرفته است. این منطقه شرکت‌هایی در اختیار دارد که تجارت‌های میلیارد پوندی، ده‌ها میلیارد پوندی و صدها میلیارد پوندی انجام می‌دهند....
این نکته ها لازم و ضروری است که مورد توجه قرار گیرند .... و از خود بپرسیم چرا اینگونه سرمایه گذاری می کنند؟
عابد
feedback
تجارت الکترونیک لازمه و زیر ساخت توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگیست لذا باید مسئولان مرتبط در خصوص توسعه تجارت الکترونیک وتوسعه تجارت و بازار اقدامات لازم را بعمل آورند تا از اتکا به نفت کاهش داده و توسعه صادارات محصولات غیر نفتی خصوصا محصولات کشاورزی و فرآورده ای آن را داشته باشیم که از مزیت تسبی منطقه ای هم بر خوردار بوده و برای عضویت در سازمان توسعه تجارت جهانی هم برای ما یک امتیاز محسوب میشود سرنوشت ساز خواهد بودو ضمن ارزان و بدون تاثیر سوء بودن بر محیط زیست و وابستگی تکنولوژیکی و فناوری و اشتغال ارزان برای کشور خواهد بود
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام