کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقی‌پور وزیر اسبق ارتباطات:

محدودیت سرعت ۱۲۸K اینترنت هرگز کتباً ابلاغ نشد

21 آبان 1393 ساعت 12:44

ایتنا - احتمال می‌رود بحث اینترنت ۱۲۸ Kbps به دلیل محدود بودن کل ظرفیت پهنای باند مطرح شده باشد.




وزیر سابق ارتباطات گفت: هیچ محدودیتی در زمینه ارائه اینترنت به مشترکان وجود نداشته و محدودیت ۱۲۸ Kbps اینترنت خانگی کتبا ابلاغ نشد.


به گزارش ایتنا رضا تقی پور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره موضوع محدودیت سرعت ۱۲۸ Kbps اینترنت برای مشترکان خانگی و زمان ابلاغ آن گفت: در مکاتبات مکتوب همچین موضوعی را نداشتیم و در واقع هیچ محدودیتی در این زمینه اعمال نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که منشأ چنین محدودیتی که کتبا هم ابلاغ نشده چه بوده است؟، عنوان کرد: زمانی که چنین موضوعی پیش آمد بنده در سازمان فضایی مشغول خدمت بودم اما زمانی که به وزارت ارتباطات آمدم چیزی از سوابق این موضوع که محدودیتی اعمال شده باشد، کسب نکردم.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهار کرد: در عمل محدودیت‌هایی در زمینه هزینه‌های پهنای باند و تأمین آن وجود داشت و احتمال می‌رود بحث اینترنت ۱۲۸ Kbps به دلیل محدود بودن کل ظرفیت پهنای باند مطرح شده باشد.

او درباره اینکه چه اقداماتی در راستای رفع این محدودیت انجام شد، خاطر نشان کرد: در آن زمان پیش‌بینی کردیم با ایجاد شبکه ملی اطلاعات و مدیریت پهنای باند در داخل کشور بتوانیم این محدودیت را از بین ببریم.
 


کد مطلب: 33185

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33185/محدودیت-سرعت-۱۲۸k-اینترنت-هرگز-کتبا-ابلاغ-نشد

ايتنا
  https://www.itna.ir