۸
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
تقی‌پور وزیر اسبق ارتباطات:

محدودیت سرعت ۱۲۸K اینترنت هرگز کتباً ابلاغ نشد

ایتنا - احتمال می‌رود بحث اینترنت ۱۲۸ Kbps به دلیل محدود بودن کل ظرفیت پهنای باند مطرح شده باشد.


وزیر سابق ارتباطات گفت: هیچ محدودیتی در زمینه ارائه اینترنت به مشترکان وجود نداشته و محدودیت ۱۲۸ Kbps اینترنت خانگی کتبا ابلاغ نشد.


به گزارش ایتنا رضا تقی پور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره موضوع محدودیت سرعت ۱۲۸ Kbps اینترنت برای مشترکان خانگی و زمان ابلاغ آن گفت: در مکاتبات مکتوب همچین موضوعی را نداشتیم و در واقع هیچ محدودیتی در این زمینه اعمال نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که منشأ چنین محدودیتی که کتبا هم ابلاغ نشده چه بوده است؟، عنوان کرد: زمانی که چنین موضوعی پیش آمد بنده در سازمان فضایی مشغول خدمت بودم اما زمانی که به وزارت ارتباطات آمدم چیزی از سوابق این موضوع که محدودیتی اعمال شده باشد، کسب نکردم.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهار کرد: در عمل محدودیت‌هایی در زمینه هزینه‌های پهنای باند و تأمین آن وجود داشت و احتمال می‌رود بحث اینترنت ۱۲۸ Kbps به دلیل محدود بودن کل ظرفیت پهنای باند مطرح شده باشد.

او درباره اینکه چه اقداماتی در راستای رفع این محدودیت انجام شد، خاطر نشان کرد: در آن زمان پیش‌بینی کردیم با ایجاد شبکه ملی اطلاعات و مدیریت پهنای باند در داخل کشور بتوانیم این محدودیت را از بین ببریم.
 
کد مطلب: 33185
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Russian Federation
پهنای باند شبکه ملی بچه دردی میخوره؟
کفار در حال تست سرعت رو گیگابایتند ما هنوز اندر خم کیلو هستیم!
ali
feedback
United Kingdom
مثلا بگو پهنای باند بشه 100میلیون ...
وقتی داخلیه چه فایده ؟ آخه مغز هم خوب چیزیه!!
یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
هرگز کتبا اعلام نمیشود چون هیچ مدیری حاضر نیست مسولیت این افتضاح را برعهده بگیرد.....
feedback
Iran, Islamic Republic of
این محدودیت بیجا رو هر چه زودتر بردارین....همه کشور ها در حال افزایش سرعت هستند... اونوخت ما داریم خودمونو محدود میکنیم! واقعا مسخرست!!!
Arash
feedback
Iran, Islamic Republic of
جالبه برنامه اینه یک پهنای باندی بیاد کل کشور با هم استفاده کنند، اما همچین چیزی اصلا ممکن نیست .
حسن
feedback
Iran, Islamic Republic of
اخه اینترانت داخلی بهنای باندش بشه بی نهایت..چه بدرد میخوره..؟ اینرنت علمی و مفید جهانی هست..داخلی فقط برای وقت تلف کردن و سرگرمی است..برای بی سواد هاست..
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
محدودیت پهنای باند رسما ابلاغ نشد اما رسما اعمال می شد رسما و رسما ؟ یعنی کاری خلاف قانون در بین چشم ملیون ها ایرانی ؟ ضمنا این اقای تقی پور یادش رفته رفیقش اقای سلیمانی وزیر که ایشون معاونش بود و بعد ها خودش هم وزیر شد رسما مصاحبه کرد گفت اینتر نت 64 کیلو برای کار های تحقیقاتی هم کافی است !! خداوند من را بکشه اگر خلاف بگویم ! داستانی است این ای سی تی مملکت با این مدیران اسبق و حال و اینده !!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
یادمون نرفته اقای سلیمانی فرموده بودند سرعت 56 کیلو بیت برای مصارف خانگی و دانشگاه ها و دانلود کتاب های حتی 500 صفحه ای کافیه!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام