کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی ارزان اندرویدی نوکیا مجهز به کیت کت به قیمت 110 دلار

سايت خبری خبر آنلاین , 26 بهمن 1392 ساعت 14:18

ایتنا- نرماندی، نام گوشی جدید نوکیا است که مجهز به اندروید است و برای خریدارانی با توانایی مالی کمتر طراحی شده است.




نوکیا خود را برای کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا با دست پر آماده می کند و گوشی اندرویدی Nokia X A110 به قیمت ۱۱۰ دلار مجهز به کیت کت یکی از آنهاست.


این گوشی که با اندروید مخصوص نوکیا (با نام نرماندی) ساخته شده دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای است و ۵۱۲ مگابایت رم دارد.
حافظه دستگاه ۴ گیگ تعریف شده و با اسلات مخصوص می توان حافظه دستگاه را تا ۳۲ گیگ بالا برد.

(لازم به ذکر است که کیت کت حدود ۴ گیگ فضا لازم دارد اما نرماندی، اندروید بهینه شده است که فضای کمی را اشغال کرده و ضروریات این سیستم عامل روی آن نصب شده است به همین خاطر در این مشخصات می بینید که کل حافظه داخلی دستگاه ۴ گیگ تعریف شده است و برای دانلود و نصب برنامه های جدید حتما باید حافظه میکرو اس دی به آن اضافه کنید. نکته دیگر اینکه نرماندی فروشگاه مستقل برای دانلود اپ‌ها داشته و به فروشگاه گوگل پلی وصل نیست اما اپ های محبوب مانند اسکایپ، توئیتر و فیس بوک و ... را به صورت کارخانه ای روی آن نصب شده خواهید داشت.)

این گوشی ارزان قیمت که برای کاربرانی با جیب های کوچک (توانایی خرید محدود) ساخته شده همچنین مجهز به وای فای و بلوتوث ۴ بوده و دوربین گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است.

عکسها نیز ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پیکسل ذخیره می شوند. نداشتن دوربین جلو یکی از فاکتورهای ارزان بودن گوشی است و گفته می شود نمایشگر دستگاه ۴ اینچی بوده و رزولوشن آن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است.

نوکیا ۲۴ فوریه در کنفرانس خبری در بارسلونا، از گوشی ها و سیاستهای جدید توسعه گوشی های هوشمند و تبلت خود سخن خواهد گفت.


کد مطلب: 29520

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29520/گوشی-ارزان-اندرویدی-نوکیا-مجهز-کیت-کت-قیمت-110-دلار

ايتنا
  https://www.itna.ir