کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل مخابرات تهران اعلام کرد

افزایش دو برابری پهنای باند اینترنت/ حل مشکلات 2020

خبرگزاری ايسنا , 18 مرداد 1393 ساعت 8:37

ایتنا- مدیر عامل مخابرات استان تهران از تلاش این شرکت برای تامین دو برابری پهنای باند اینترنت خبر داد.




به گزارش ایتنا از ایسنا،  علیرضا صیدی در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه در جمع خبرنگاران حاضر شده و به پاسخگویی به چند سوال کوتاه پرداخت.


وی در پاسخ به اختلالات اخیر اینترنت کشور اظهار کرد: ما طی هفته‌های گذشته تنها یک قطعی در ارتباطات تلفن ثابت و سیار منطقه دماوند داشتیم که البته با وجود این مشکل حتی در آن مناطق هم دسترسی به اینترنت میسر بود.

صیدی ادامه داد: البته ممکن است به شکل مقطعی قطعی‌هایی در سیستم وجود داشته باشد اما این قطعی‌ها گسترده نبوده است.

مدیرعامل مخابرات استان تهران همچنین به تلاش این شرکت برای تامین دو برابری پهنای باند اشاره کرد و گفت: ما از شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای بالایی را خواسته‌ایم که با این ترتیب ظرفیت اینترنت ما دو برابر می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: این پهنای باند بیش از ۱۰۰ خطSTM1 بوده است.

صیدی در پاسخ به گلایه‌های کاربران برای ارتباط با مرکز ۲۰۲۰ مطرح شده بود، اظهار کرد: ما در این حوزه دو برنامه طراحی کرده‌ایم اول آنکه با استفاده از نرم‌افزار جدیدی همکاران ما به هنگام برقراری تماس پیش از آنکه مشترک بخواهد اشکال خط خود را بگوید مساله را بر روی مانیتورهای خود می‌بیند و به این ترتیب می‌تواند به شکل سریع‌تری پاسخگوی مشترکان باشند.

مدیرعامل مخابرات استان تهران مساله‌ی دوم را به افزایش تعداد کارمندان این مرکز دانست و افزود: ما اکنون سیستم IBR خود را تغییر داده‌ایم تا دیگر مشترکان برای زمان طولانی در صف انتظار نمانند به همین دلیل زمانی که به علت خرابی حجم تماس‌ها افزایش پیدا کند دیگر افراد در انتظار نمی‌مانند و شماره تماس آنها پرسیده می‌شود تا در زمان مناسب با آنها تماس گرفته شود. به این ترتیب دیگر انتظار سه الی چهار دقیقه معنی نخواهد داشت.

وی زمان اجرایی‌شدن این طرح را نیز ظرف یک تا دو ماه آینده دانست و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این شیوه مشکلات ۲۰۲۰ برطرف شود.


کد مطلب: 31778

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31778/افزایش-دو-برابری-پهنای-باند-اینترنت-حل-مشکلات-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir