کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌و‌گو با عضو هیئت مدیره شرکت زیرساخت:

زیرساخت، اینترنت را با توافقنامه سطح خدمات می‌فروشد

خبرگزاری فارس , 13 بهمن 1390 ساعت 11:16

ایتنا- زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد؛ تا سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.




عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از این پس شرکت ارتباطات زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد تا به این ترتیب سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.

به گزارش ایتنا محمد طاهر شمس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان نهاد دولتی متولی پهنای باند در کشور، اینترنت را به اپراتورها می‌فروشد و اپراتورها نیز اینترنت را به دست کاربران نهایی می‌رسانند.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در این رابطه برای ارائه هرچه بهتر سرویس اینترنت، اخیرا تواقنامه سطح خدمات (SLA) را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهایی کرده‌ایم.

شمس افزود: به این ترتیب شرکت ارتباطات زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد؛ تا به این ترتیب سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت یادآور شد: البته سطح SLA بستگی به این دارد که مشتری چه پولی برای SLA بپردازد و چه سطحی را انتخاب کند.
 


کد مطلب: 20969

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20969/زیرساخت-اینترنت-توافقنامه-سطح-خدمات-می-فروشد

ايتنا
  https://www.itna.ir