۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶
در گفت‌و‌گو با عضو هیئت مدیره شرکت زیرساخت:

زیرساخت، اینترنت را با توافقنامه سطح خدمات می‌فروشد

ایتنا- زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد؛ تا سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.


عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از این پس شرکت ارتباطات زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد تا به این ترتیب سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.

به گزارش ایتنا محمد طاهر شمس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان نهاد دولتی متولی پهنای باند در کشور، اینترنت را به اپراتورها می‌فروشد و اپراتورها نیز اینترنت را به دست کاربران نهایی می‌رسانند.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: در این رابطه برای ارائه هرچه بهتر سرویس اینترنت، اخیرا تواقنامه سطح خدمات (SLA) را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهایی کرده‌ایم.

شمس افزود: به این ترتیب شرکت ارتباطات زیرساخت به تمامی اپراتورهای مشتری خود، سرویس اینترنت را همراه با توافقنامه سطح خدمات (SLA) ارائه خواهد کرد؛ تا به این ترتیب سرویس‌ هر چه بهتر و بدون قطعی ارائه شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت یادآور شد: البته سطح SLA بستگی به این دارد که مشتری چه پولی برای SLA بپردازد و چه سطحی را انتخاب کند.
 
کد مطلب: 20969
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
سالهاست که حرفش هست خودش نیست، شاید میخوان با این حرفها کاربران وضعیت فعلی رو تحمل کنند تا بهار بیاد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام