کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفت‌وگوی مدیرعامل ایرانسل با ایتنا

توضيح دزفولي درباره قطعي مشتركان ايرانسل در مكه

سايت خبری ايتنا , 27 آبان 1390 ساعت 13:52

ایتنا - مديرعامل شركت ايرانسل علت قطعي 24 ساعته مشتركان ايرانسل در مكه را اشكال در لينك فيبرنوري جنوب كشور دانست و گفت: هم اكنون تمامي مشتركان ايرانسل در داخل و خارج از كشور از امكانات اين شبكه استفاده مي كنند.




مديرعامل شركت ايرانسل علت قطعي ۲۴ ساعته مشتركان ايرانسل در مكه را اشكال در لينك فيبرنوري جنوب كشور دانست و گفت: هم اكنون تمامي مشتركان ايرانسل در داخل و خارج از كشور از امكانات اين شبكه استفاده مي‌كنند.

علیرضا قلمبر دزفولی در حاشيه دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني در گفت‌وگو با خبرنگار ايتنا اظهار داشت: يك لينك فيبر نوري با سرعت ۲ مگابيت بر ثانيه در جنوب كشور وجود دارد كه از طريق شركت ارتباطات زيرساخت تامين مي‌شود و وظيفه آن سيگنالينگ شبكه رومينگ بين المللي اپراتورهاي تلفن همراه است.

وي افزود: اين لينك روز سه شنبه به مدت ۲۴ ساعت قطع شد اما با پيگيري‌هاي خاص مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت اين لينك به سرعت ترميم و مشكل رومينگ حجاج رفع شد.

مديرعامل شركت ايرانسل خاطرنشان كرد: قطعي شبكه ايرانسل تنها در شهر مكه ميان مشتركان ايرانسلي كه از شبكه رومينگ استفاده مي كردند رخ داد و در حال حاضر تمام مشتركين و حجاج به شكل عادي از اين شبكه استفاده مي كنند.
 


کد مطلب: 20218

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20218/توضيح-دزفولي-درباره-قطعي-مشتركان-ايرانسل-مكه

ايتنا
  https://www.itna.ir