۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۲
گفت‌وگوی مدیرعامل ایرانسل با ایتنا

توضيح دزفولي درباره قطعي مشتركان ايرانسل در مكه

ایتنا - مديرعامل شركت ايرانسل علت قطعي 24 ساعته مشتركان ايرانسل در مكه را اشكال در لينك فيبرنوري جنوب كشور دانست و گفت: هم اكنون تمامي مشتركان ايرانسل در داخل و خارج از كشور از امكانات اين شبكه استفاده مي كنند.
توضيح دزفولي درباره قطعي مشتركان ايرانسل در مكه


مديرعامل شركت ايرانسل علت قطعي ۲۴ ساعته مشتركان ايرانسل در مكه را اشكال در لينك فيبرنوري جنوب كشور دانست و گفت: هم اكنون تمامي مشتركان ايرانسل در داخل و خارج از كشور از امكانات اين شبكه استفاده مي‌كنند.

علیرضا قلمبر دزفولی در حاشيه دوازدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني در گفت‌وگو با خبرنگار ایتنا اظهار داشت: يك لينك فيبر نوري با سرعت ۲ مگابيت بر ثانيه در جنوب كشور وجود دارد كه از طريق شركت ارتباطات زيرساخت تامين مي‌شود و وظيفه آن سيگنالينگ شبكه رومينگ بين المللي اپراتورهاي تلفن همراه است.

وي افزود: اين لينك روز سه شنبه به مدت ۲۴ ساعت قطع شد اما با پيگيري‌هاي خاص مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت اين لينك به سرعت ترميم و مشكل رومينگ حجاج رفع شد.

مديرعامل شركت ايرانسل خاطرنشان كرد: قطعي شبكه ايرانسل تنها در شهر مكه ميان مشتركان ايرانسلي كه از شبكه رومينگ استفاده مي كردند رخ داد و در حال حاضر تمام مشتركين و حجاج به شكل عادي از اين شبكه استفاده مي كنند.
 
کد مطلب: 20218
نام شما
آدرس ايميل شما


مهدی خباز
feedback
Iran, Islamic Republic of
آره دیگه هر کم می آره گیر میده به لینک جنوب. بیخود نیست کشورهای جهان سوم هیچ وقت پیشرفت نمی کنند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام