کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید شرکت NitroSecurity توسط McAfee

سايت خبری ايتنا , 18 مهر 1390 ساعت 11:17

ایتنا - فناوری NitroSecurity این امکان و قابلیت را به محصولات McAfee خواهد افزود که در چند دقیقه، تهدیدات جدید را شناسایی و بررسی کرده و راهکار مناسب مقابله با آن را ارائه کند.




شرکت McAfee در جهت تکمیل هر چه بیشتر محصولات امنیتی خود، شرکت NitroSecurity را خرید. بدین ترتیب، در آینده‎ای نزدیک شاهد قابلیت‎های جدید و کامل‎تری در محصولات McAfee در زمینه ارزیابی تهدیدات و خطرات(Risk & Threat Assessment) خواهیم بود.

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، شرکت NitroSecurity محصولاتی برای شناسایی، ارزیابی و مقابله با تهدیدات به طور لحظه‎ای و آنی، تولید و عرضه می‏کند. محصولات این شرکت این امکان را می‎دهد که نظارت کامل بر ترافیک شبکه داشته و هر رویدادی را تحلیل و ارزش‏گذاری کرده و براساس آن، واکنش مناسبی نشان داد.

فناوری NitroSecurity این امکان و قابلیت را به محصولات McAfee خواهد افزود که در چند دقیقه، تهدیدات جدید را شناسایی و بررسی کرده و راهکار مناسب مقابله با آن را ارائه کند.

همچنین محصولات NitroSecurity در زمینه مدیریت رویدادها (Event Management) که بازار رو به رشدی است، کمک بزرگی به یکپارچگی راه‎حل‎های امنیتی McAfee خواهد کرد.


کد مطلب: 19928

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19928/خرید-شرکت-nitrosecurity-توسط-mcafee

ايتنا
  https://www.itna.ir