۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷

خرید شرکت NitroSecurity توسط McAfee

ایتنا - فناوری NitroSecurity این امکان و قابلیت را به محصولات McAfee خواهد افزود که در چند دقیقه، تهدیدات جدید را شناسایی و بررسی کرده و راهکار مناسب مقابله با آن را ارائه کند.
خرید شرکت NitroSecurity توسط McAfee


شرکت McAfee در جهت تکمیل هر چه بیشتر محصولات امنیتی خود، شرکت NitroSecurity را خرید. بدین ترتیب، در آینده‎ای نزدیک شاهد قابلیت‎های جدید و کامل‎تری در محصولات McAfee در زمینه ارزیابی تهدیدات و خطرات(Risk & Threat Assessment) خواهیم بود.

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، شرکت NitroSecurity محصولاتی برای شناسایی، ارزیابی و مقابله با تهدیدات به طور لحظه‎ای و آنی، تولید و عرضه می‏کند. محصولات این شرکت این امکان را می‎دهد که نظارت کامل بر ترافیک شبکه داشته و هر رویدادی را تحلیل و ارزش‏گذاری کرده و براساس آن، واکنش مناسبی نشان داد.

فناوری NitroSecurity این امکان و قابلیت را به محصولات McAfee خواهد افزود که در چند دقیقه، تهدیدات جدید را شناسایی و بررسی کرده و راهکار مناسب مقابله با آن را ارائه کند.

همچنین محصولات NitroSecurity در زمینه مدیریت رویدادها (Event Management) که بازار رو به رشدی است، کمک بزرگی به یکپارچگی راه‎حل‎های امنیتی McAfee خواهد کرد.
کد مطلب: 19928
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام