کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لنوو در نمایشگاه CES گرد و خاک کرد

سايت خبری ايتنا , 22 دی 1389 ساعت 14:01

در نخستین روزهای نمایشگاه CES شرکت لنوو محصولات متنوع چندرسانه‌ای خود را از سری Idea Pad معرفی کرد.


محصولات جدید شامل محصولات حرفه ای تا محصولات خوش قیمت را شامل می شوند. محصولات حرفه ای معرفی شده امسال شامل سری Y می‌شوند که دو مدل ۱۵.۶ اینچی Y۵۷۰d و Y۵۷۰ و یک مدل ۱۴ اینچی Y۴۷۰ محصولات معرفی شده از این سری بودند.

این محصولات به پردازنده‌های قدرتمند و چهار هسته‌ای سری Core i۷ مجهز هستند و لنوو برای افزایش توان پردازش گرافیکی آنها از موتور گرافیکی جدید و قدرتمند NVidia GT۵۵۰M به همراه یک گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرده است.

ضمن اینکه مدل Y۵۷۰d قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی NVidia ۳D Vision را نیز دارد و به همراه عینک مخصوص سه بعدی عرضه خواهد شد.

این محصولات نیز مانند سایر محصولات سری Y به بلندگوهای JBL و باتری ۶ سلولی مجهز هستند. اما لنوو سه مدل جدید Z۵۷۰، Z۴۷۰ و Z۳۷۰ را نیز از سری حرفه‌ای و البته ارزان قیمت تر Z معرفی کرد که به ترتیب به نمایشگر ۱۵.۶، ۱۴ و ۱۳.۳ اینچی مجهز هستند.

این محصولات نیز به پردازنده های نسل دوم سری Core i۷ مجهز خواهند بود و در رنگهای متنوع تولید خواهند شد. از میان سایر مشخصات محصولات این سری می توان به استفاده از موتور گرافیکی NVidia ۵۲۵M به همراه ۲ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی و موتور گرافیکی ۴۱۰M برای مدل ۱۳.۳ اینچی، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و باتری ۶ سلولی اشاره کرد.

اما لنوو چند مدل از نت‌بوک‌های خود را نیز بروز کرده است و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد. از میان محصولات جدید که تحت سری S عرضه خواهند شد می‌توان به مدل ۱۰.۱ اینچی S۱۰۰ اشاره کرد که جانشین محصولات سری S۱۰-۳ خواهد شد.

محصول دیگر مدل ۱۱.۶ اینچی S۲۰۵ است که به قابلیت پشتیبانی از شبکه های موبایل ۳G نیز مجهز شده است و بنا به اعلام لنوو عمر بسیار بالای باتری از مشخصه‌های اصلی آن خواهد بود.

ضمن اینکه مدل S۱۰۰ به پردازنده دو هسته‌ای Atom N۵۷۰ مجهز خواهد بود و صفحه کلید آن در ابعاد ۹۸درصد صفحه کلید استاندارد طراحی شده است. مدل S۲۰۵ نیز به پردازنده دو هسته‌ای AMD E-۳۵۰ و موتور گرافیکی AMD Radeon HD۶۳۱۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه اختصاصی مجهز خواهد بود و فقط یک کیلوگرم وزن خواهد داشت.

البته لنوو محصولات سری تجاری نیز فراموش نکرده است و در این نمایشگاه سه مدل V۵۷۰، V۴۷۰ و V۳۷۰ را نیز از سری تجاری V معرفی کرده است که به بدنه شیک و مستحکم فلزی مجهز هستند.

سیستم عامل این مدل‌ها که به ترتیب ۱۵.۶، ۱۴ و ۱۳.۳ اینچی هستند به نوعی اختصاصی محسوب می‌شود که قابلیت بوت شدن ۲۰ ثانیه سریع‌تر از سایر ویندوزها را دارند. محصولات این سری به پردازنده‌های سری Core i مجهز خواهند بود و لنوو برای مدل‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی از موتور گرافیکی NVidia ۵۱۲M به همراه ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی و برای مدل ۱۳.۳ اینچی از موتور گرافیکی ۳۱۵M به همراه یک گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرده است و همه مدل‌ها به باتری ۶ سلولی مجهز خواهند بود.

آخرین محصولات عرضه شده توسط لنوو نیز محصولات میان قیمت سری G هستند که به همراه هر دو پردازنده AMD و Intel عرضه خواهند شد. محصولات این سری نیز شامل مدل‌های ۱۷.۳ اینچی G۷۷۰، ۱۵.۶ اینچی G۵۷۰، ۱۴ اینچی G۴۷۰ و مدل‌های مجهز به پردازنده AMD که شامل مدل‌های ۱۵.۶ اینچی G۵۷۵ و ۱۴ اینچی G۴۷۵ می‌شود.

ضمن اینکه مدل G۷۷۰ نخستین محصول ۱۷.۳ اینچی از سری G به حساب می‌آید. این محصولات به موتورهای گرافیکی سری AMD Radeon HD ۶xxx مجهز خواهند بود.


کد مطلب: 16554

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/16554/لنوو-نمایشگاه-ces-گرد-خاک

ايتنا
  https://www.itna.ir