۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۱

لنوو در نمایشگاه CES گرد و خاک کرد

در نخستین روزهای نمایشگاه CES شرکت لنوو محصولات متنوع چندرسانه‌ای خود را از سری Idea Pad معرفی کرد.
لنوو در نمایشگاه CES گرد و خاک کرد
محصولات جدید شامل محصولات حرفه ای تا محصولات خوش قیمت را شامل می شوند. محصولات حرفه ای معرفی شده امسال شامل سری Y می‌شوند که دو مدل ۱۵.۶ اینچی Y۵۷۰d و Y۵۷۰ و یک مدل ۱۴ اینچی Y۴۷۰ محصولات معرفی شده از این سری بودند.

این محصولات به پردازنده‌های قدرتمند و چهار هسته‌ای سری Core i۷ مجهز هستند و لنوو برای افزایش توان پردازش گرافیکی آنها از موتور گرافیکی جدید و قدرتمند NVidia GT۵۵۰M به همراه یک گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرده است.

ضمن اینکه مدل Y۵۷۰d قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی NVidia ۳D Vision را نیز دارد و به همراه عینک مخصوص سه بعدی عرضه خواهد شد.

این محصولات نیز مانند سایر محصولات سری Y به بلندگوهای JBL و باتری ۶ سلولی مجهز هستند. اما لنوو سه مدل جدید Z۵۷۰، Z۴۷۰ و Z۳۷۰ را نیز از سری حرفه‌ای و البته ارزان قیمت تر Z معرفی کرد که به ترتیب به نمایشگر ۱۵.۶، ۱۴ و ۱۳.۳ اینچی مجهز هستند.

این محصولات نیز به پردازنده های نسل دوم سری Core i۷ مجهز خواهند بود و در رنگهای متنوع تولید خواهند شد. از میان سایر مشخصات محصولات این سری می توان به استفاده از موتور گرافیکی NVidia ۵۲۵M به همراه ۲ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی و موتور گرافیکی ۴۱۰M برای مدل ۱۳.۳ اینچی، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و باتری ۶ سلولی اشاره کرد.

اما لنوو چند مدل از نت‌بوک‌های خود را نیز بروز کرده است و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد. از میان محصولات جدید که تحت سری S عرضه خواهند شد می‌توان به مدل ۱۰.۱ اینچی S۱۰۰ اشاره کرد که جانشین محصولات سری S۱۰-۳ خواهد شد.

محصول دیگر مدل ۱۱.۶ اینچی S۲۰۵ است که به قابلیت پشتیبانی از شبکه های موبایل ۳G نیز مجهز شده است و بنا به اعلام لنوو عمر بسیار بالای باتری از مشخصه‌های اصلی آن خواهد بود.

ضمن اینکه مدل S۱۰۰ به پردازنده دو هسته‌ای Atom N۵۷۰ مجهز خواهد بود و صفحه کلید آن در ابعاد ۹۸درصد صفحه کلید استاندارد طراحی شده است. مدل S۲۰۵ نیز به پردازنده دو هسته‌ای AMD E-۳۵۰ و موتور گرافیکی AMD Radeon HD۶۳۱۰ به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه اختصاصی مجهز خواهد بود و فقط یک کیلوگرم وزن خواهد داشت.

البته لنوو محصولات سری تجاری نیز فراموش نکرده است و در این نمایشگاه سه مدل V۵۷۰، V۴۷۰ و V۳۷۰ را نیز از سری تجاری V معرفی کرده است که به بدنه شیک و مستحکم فلزی مجهز هستند.

سیستم عامل این مدل‌ها که به ترتیب ۱۵.۶، ۱۴ و ۱۳.۳ اینچی هستند به نوعی اختصاصی محسوب می‌شود که قابلیت بوت شدن ۲۰ ثانیه سریع‌تر از سایر ویندوزها را دارند. محصولات این سری به پردازنده‌های سری Core i مجهز خواهند بود و لنوو برای مدل‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی از موتور گرافیکی NVidia ۵۱۲M به همراه ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی و برای مدل ۱۳.۳ اینچی از موتور گرافیکی ۳۱۵M به همراه یک گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده کرده است و همه مدل‌ها به باتری ۶ سلولی مجهز خواهند بود.

آخرین محصولات عرضه شده توسط لنوو نیز محصولات میان قیمت سری G هستند که به همراه هر دو پردازنده AMD و Intel عرضه خواهند شد. محصولات این سری نیز شامل مدل‌های ۱۷.۳ اینچی G۷۷۰، ۱۵.۶ اینچی G۵۷۰، ۱۴ اینچی G۴۷۰ و مدل‌های مجهز به پردازنده AMD که شامل مدل‌های ۱۵.۶ اینچی G۵۷۵ و ۱۴ اینچی G۴۷۵ می‌شود.

ضمن اینکه مدل G۷۷۰ نخستین محصول ۱۷.۳ اینچی از سری G به حساب می‌آید. این محصولات به موتورهای گرافیکی سری AMD Radeon HD ۶xxx مجهز خواهند بود.
کد مطلب: 16554
نام شما
آدرس ايميل شما