۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۰

قابلیت جدید تویتر برای جلوگیری از ایجاد جدال در بحث‌ها

ایتنا - این قابلیت، به عنوان مثال، می‌تواند به کاربرانی که مشکلات روانی دارند کمک کند که از بحث و جدل‌هایی که می‌توانند اعصابشان را به هم بریزند یا باعث اضطرابشان شوند دور بمانند.
قابلیت جدید تویتر برای جلوگیری از ایجاد جدال در بحث‌ها
توئیتر در تابستان سال جاری از برخی قابلیت‌های آزمایشی خود پرده برداشت و به نظر می‌رسد به این زودی‌ها قصد کندتر کردن روند طرح‌هایش را ندارد. این بار، این شرکت فاش ساخته است که در حال اجرای آزمایشی قابلیت هشداری است که ممکن است وقتی مباحثه کاربران به سمت «داغ یا شدید شدن» برود ظاهر شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، در اکانت پشتیبانی توئیتر (TwitterSupport) توضیح داده شده است که این قابلیت در حال حاضر در حال تکمیل شدن است. این پیام هشدار به صورت یک بنر آبی روشن روی پاسخ‌ها (ریپلای‌ها) به یک توئیت ظاهر می‌شود و گویای این پیام است: «حواستان باشد: بحثهای اینچنینی ممکن است به خشونت بکشد».
 
در یک پیام پاپ‌آپ جزئیات بیشتری نمایش داده می‌شود، از جمله اینکه در سمت دیگر صفحه عبارت remember the human ظاهر می‌شود، و همچنین واقعیتهایی برای بررسی کردن و با ذهن باز درباره دیدگاه‌های کاربران درباره یک موضوع فکر کردن قابل مطالعه خواهد بود. کاربرانی که مایلند به بحث ادامه می‌توانند روی دکمه count me in بزنند تا پیگیری ادامه بحث برایشان امکان پذیر باشد.
 

این قابلیت می‌تواند برای کاربرانی که می‌خواهند از این پلتفرم استفاده کنند ولی از بحث و جدلهای ناپسند مداومی که غالبا در آن یافت می‌شود دور بمانند مفید باشد. این قابلیت، به عنوان مثال، می‌تواند به کاربرانی که مشکلات روانی دارند کمک کند که از بحث و جدلهایی که می‌توانند اعصابشان را به هم بریزند یا باعث اضطرابشان شوند دور بمانند.
 
این پیام جدید برای کاربران iOS و اندروید قابل رویت خواهد بود؛ مشخص نیست که این پیام برای چه تعداد از کاربران نمایش داده شود. مثل هر قابلیت تجربی دیگری، این امکان وجود دارد که این ویژگی زمانی که برای عموم کاربران عرضه شد تغییرات چشمگیری یافته باشد، البته اگر اصلا بالاخره به طور گسترده برای همه عرضه شود.
 
کد مطلب: 66362
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام