۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹

طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در کمیسیون بررسی می‌شود

ایتنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۲۱ رأی موافق با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در کمیسیون بررسی می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی، طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.

به گزارش ایتنا از مهر، در جلسه علنی روز (چهارشنبه ۶ مرداد) مجلس شورای اسلامی، تقاضای تعدادی از نمایندگان مبنی بر بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

پس از اظهارات جدی مخالفان و موافقان این طرح، نمایندگان با ۱۲۱ رأی موافق با بررسی این طرح طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.

طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بعد از تائید شورای نگهبان، به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
کد مطلب: 65624
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اجرای این طرح حتی بصورت آزمایشی عاقبت خوبی نخواهد داشت ، خطوط قرمز فقط مختص به دولت ها نیست ، مردم هم خطوط قرمزی دارند که با عبور از آنها شاهد عکس العمل های پیش نشده خواهیم شد. شاید توجیه چنین طرح هایی مسائل امنیت باشد ، اما با عدم نگاه کارشناسی و تخصصی چه بسا نتایج‌ معکوس حاصل شود . گاه امر به معروف ممکن است ماهیت امر به منکر داشته باشد ، و‌ این موضوع زمانی رخ می دهد که طراحان یا نیت منفی پنهان دارند و یا اینکه تخصص و علم لازم طرح های اینگونه را ندارند. به هر حال تولید نارضایتی اقشار بسیاری از همه جنبه ها در این طرح کاملا مشهود است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
... و ای کاش این کاسبان آشوب مجال می دادند کمی آرامش در زندگی روزمره داشته باشیم ، این حرکات و این رویه ها آدم را بیاد دهل چی ها می اندازد ، که رونق کسب و کارشان فقط در سر و صدا و دهل کوبیدن است و بس و هرآنچه مایه رونق دهل کوبیدن باشد ، چه عزا و چه شادی ، از آن نصیب می برند. جریان اینترنت بی دغدغه در جریان بود و کسی هم‌اعتراضی نداشت . چه شد که‌یک باره در عرض چند ساعت اینهمه سر و صدا بپا شد!!!!!؟؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام