۰
plusresetminus
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶

عرضه قابلیت زیر نویس خودکار برای توییت‌های صوتی

ایتنا – شبکه اجتماعی توییتر به تازگی اقدام به ارائه یک قابلیت جدید برای محصولات خود کرده است و بر اساس این قابلیت جدی، کاربران می‌توانند توییت‌های صوتی را به صورت بهینه‌تری مورد استفاده قرار بدهند.
عرضه قابلیت زیر نویس خودکار برای توییت‌های صوتی
شبکه اجتماعی توییتر به تازگی اقدام به ارائه یک قابلیت جدید برای محصولات خود کرده است و بر اساس این قابلیت جدی، کاربران می‌توانند توییت‌های صوتی را به صورت بهینه‌تری مورد استفاده قرار بدهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از زیرنویس‌هایی برای توییت‌های صوتی استفاده کنند که به صورت مستقیم توسط خود توییتر ایجاد می‌شوند.
 
برای دسترسی به این قابلیت تنها کافی است که دکمه CC  را در خوراک ورودی توییتر خود فعال کنید و این قابلیت به صورت اتوماتیک محتوای صوتی را برای شما تبدیل به متن خواهد کرد.
 
این قابلیت در حال حاضر بر روی سیستم عامل iOS در دسترس کاربران قرار دارد ولی هنوز خبری از نسخه اندروید آن نیست ولی با توجه به شرایط و سابقه توییتر، به زودی شاهد عرضه نسخه مخصوص سیستم عامل همراه گوگل نیز خواهیم بود.
 
 
 
البته در شرایط فعلی محدودیت‌هایی برای این قابلیت در نظر گرفته شده است و لیست زبان‌های مورد پشتیبانی برای ایجاد زیرنویس توییت صوتی تنها به 10 مورد می‌رسد.
 
بر اساس این اطلاعات، در حل حاضر زبان‌های قابل پشتیبانی برای این شبکه اجتماعی جهت ایجاد زیرونویس به شرح زیر هستند:
انگلیسی، پرتغالی، ترکی، عربی، ژاپنی، هندی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی و کره‌ای.
 
البته نکته مهم دیگر در این زمینه این است که این قابلیت برای توییت‌های صوتی قدیمی کار نخواهد کرد و تنها توییت‌هایی که پس از عرضه این قابلیت ایجاد شوند می‌وانند از این ویژگی بهره‌مند بشوند.
کد مطلب: 65503
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام