۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵

فیلتر جدید اینستاگرام برای مقابله با نفرت‌پراکنی

ایتنا - اینستاگرام به تلاش برای مقابله با نفرت پراکنی و آزار آنلاین در این پلتفرم که در مقایسه با فیس‌بوک از محبوبیت بیشتری نزد نوجوانان و جوانان دارد، ادامه می دهد.
فیلتر جدید اینستاگرام برای مقابله با نفرت‌پراکنی

اینستاگرام قابلیتی را راه اندازی کرده که با فیلتر کردن پیام‌های حاوی الفاظ و ایموجی‌های نامناسب در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به کاربران کمک می‌کند از مشاهده آنها اجتناب کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اینستاگرام اعلام کرد علاوه بر عرضه این فیلتر برای پیام‌های آزاردهنده که در دایرکت کاربران ارسال می‌شود، برای افرادی که توسط کاربران بلاک شده‌اند دور زدن محدودیت‌ها و تماس از طریق اکانت جدید را دشوارتر خواهد کرد.

اینستاگرام به تلاش برای مقابله با نفرت پراکنی و آزار آنلاین در این پلتفرم که در مقایسه با اپلیکیشن فیس‌بوک –شرکت مادر خود - محبوبیت بیشتری نزد نوجوانان و جوانان دارد، ادامه می دهد.

این فیلتر می تواند در تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام فعال شود و کاربران می‌توانند با انتخاب واژه ها، عبارات و ایموجیهایی که تمایلی به دریافت آنها در پیام‌هایشان ندارند، این فیلتر را به دلخواه خود تنظیم کنند.

اینستاگرام اعلام کرد کاربران می توانند به گزارش کردن، حذف یا گشودن پیام‌ها که در فولدر درخواست‌های مخفی قرار می‌گیرند، اقدام کنند. این قابلیت تنها برای درخواست‌های پیام مستقیم قابل اجراست و شامل خود این باکس نمی‌شود و در هفته‌های آینده در بعضی از کشورها عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، تا چند هفته دیگر همه کاربران اینستاگرام به گزینه بلاک کردن کامل افرادی که پس از بلاک کردن حسابشان، مایل نیستند با آنها تماسی داشته باشند دسترسی خواهند داشت.
کد مطلب: 64760
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام