۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶
وزیر ارتباطات:

از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه از تولیدات صدا و سیمایی برای مردم

ایتنا - وزیر ارتباطات با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی، باید مردمی باشد و نه سازمانی، تاکید کرد: از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه از تولیدات صدا و سیمایی برای مردم. آزموده را آزمودن خطاست.
از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه از تولیدات صدا و سیمایی برای مردم

وزیر ارتباطات در واکنش به مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مجلس برای سپردن مدیریت و نظارت بر محتوای مجازی بر صدا و سیما با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی باید مردمی باشد و نه سازمانی، نوشت: از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه از تولیدات صدا و سیمایی برای مردم؛ آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش ایتنا از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» روز پنجشنبه در حساب شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، راهگشا نیست.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی، باید مردمی باشد و نه سازمانی، تاکید کرد: از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه از تولیدات صدا و سیمایی برای مردم. آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش ایرنا؛ مدتی قبل اعضای کمیسیون تلفیق بر اساس مصوبه‌ای مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی را به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سپردند. بر اساس این مصوبه ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تولید محتوا در فضای مجازی تخصیص داده شده که بر اساس جدول تعیین شده در اختیار سازمان صدا و سیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی و... قرار گیرد.

در همین رابطه بخوانید:
صدا و سيما صلاحیتی برای نظارت بر صوت و تصوير ندارد
معرفی صدا و سیما به عنوان ناظر VODها بدترین انتخاب است


 
کد مطلب: 63798
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«تولید محتوا در فضای مجازی، باید مردمی باشد و نه سازمانی، تاکید کرد: از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه از تولیدات صدا و سیمایی برای مردم. آزموده را آزمودن خطاست.»
به قول قدیمی ها ، حرف حساب جواب نداره ، نه اینکه خدای ناکرده صدا و سیما کم بها باشه ، اما از قدیم گفتن کار باید به کاردان سپرده شود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام