۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴
آذری جهرمی:

سرورهای شبکه شاد کُند است

ایتنا - وزیر ارتباطات: شاد همه جا رایگان است، موضوع ارسال نشدن فایل‌ها بیشتر برمی‌گردد به کندی شبکه شاد که در هفته گذشته هم خیلی گلایه از آن داشتیم و من هم پیگیری کردم.
سرورهای شبکه شاد کُند است

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاد رایگان است و مشکل ارسال نشدن فایل‌ها در این شبکه، به کندی شاد برمی‌گردد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، از زمان شیوع کرونا در کشور از اسفند سال گذشته و تعطیلی تمامی مراکز آموزش، آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت و البته از همان زمان اتصال به شبکه شاد یا آموزش آنلاین دانش‌آموزان، با مشکلات زیادی همراه بود.

در این راستا یکی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در ویدیویی نسبت به مشکلات شاد انتقاد کرده و محمدجواد آذری جهرمی نیز در پاسخ به او در اینستاگرام ویدیویی منتشر کرده و گفت: عرشیا جان یکی از دوستان ویدیو تو را برای من فرستاد و دیدم. از این‌که پیگیر درس و تحصیل هستی خوشحالم و از این‌که مشکل داشتی ناراحت شدم و البته من باید مشکلت را برطرف کنم.

وی ادامه داد: مساله‌ای مطرح‌ کرده بودی که شاد رایگان نیست و وقتی فایل ارسال می‌کنی می‌نویسد تلاش مجدد، فکر نمی‌کنم به رایگان بودن شاد ارتباطی داشته باشد، شاد همه جا رایگان است، این موضوع بیشتر برمی‌گردد به کندی شبکه شاد که در هفته گذشته هم خیلی گلایه از آن داشتیم و من هم پیگیری کردم. یکی از مدیران شاد هم برای من نوشت که سرورهای جدید و هاردهای پرسرعت اضافه کردند و مشکل حل شده است. نمی‌دانم این ویدیو را کی گرفتی و آیا هنوز مشکل برقرار است یا نه اما باز هم آن را پیگیری می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اتصال روستاها به اینترنت نیز اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که علاوه بر ۳۹ هزار روستا که تا کنون به اینترنت متصل شده، در ۵۰۰۰  روستای دیگر هم اینترنت را برقرار کنیم تا تمامی بچه‌ها بتوانند از اینترنت استفاده کنند و متصل شوند و خوشحال باشند.
کد مطلب: 63330
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کند نیست ، خیلی خیلی کند است ، اعصاب بچه ها و‌خانواده ها را بسیار بسیار متشنج کرده و آنقدر در آموزش و امتحانات کندی سرعت و قطعی های لحظه ای دارد که نه دروس درست فهمیده می شوند و نه امتحانات بچه های درس خوان ، نمره مطلوب کسب می کنند ، هزار ماشااله آموزگاران عزیز هم که اعصاب ندارند ، در کل شاد شده اعصاب خوردکن.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام