۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۷

روستاهای بیش از ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد هدف‌گذاری پیش روی این وزارتخانه برای اتصال روستاها به اینترنت، اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات است.
روستاهای بیش از ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات  متصل می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد هدف‌گذاری پیش روی این وزارتخانه برای اتصال روستاها به اینترنت، اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در مراسم اتصال ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات گفته بود: در برنامه ششم توسعه دولت و به نمایندگی از آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف شده بود که تا پایان سال اجرای برنامه ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند. این عدد در ابتدای دولت عدد ناچیزی بود و در سال اول برنامه ششم توسعه، حدود ۳۰ درصد شد و امروز به ۹۰ درصد رسیده است. تلاش ما این است که تا پایان سال بالاتر از اهداف برنامه، ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل کنیم.

آذری جهرمی همچنین در توییتر به انتقاد یکی از کاربران درباره اتصال به نسل پنجم اینترنت و طرح این سوال که چه زمانی تمام روستاهای ایران از حداقل اینترنت برخوردار می‌شوند،‌ پاسخ داد و با انتشار تصاویر زیر، اعلام کرد که برنامه این وزارتخانه برای اتصال روستاها به اینترنت چیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویر زیر نوشت: این قانونی است که بر اساس آن به ما بودجه می‌دهند.

 

او همچنین تصویر زیر را در راستای عملکرد این وزارتخانه منتشر کرد.



در توضیح شرایط فعلی نیز تصویر زیر را منتشر کرد.
 


 
کد مطلب: 63022
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام