۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

قابلیت جدید یوتیوب برای یافتن آسان‌تر بخش‌‌های مختلف ویدیوها

ایتنا- یوتیوب به‌تازگی از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که رفتن به بخش‌های مختلف یک ویدیو طولانی را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند.
قابلیت جدید یوتیوب برای یافتن آسان‌تر بخش‌‌های مختلف ویدیوها
یوتیوب به‌تازگی از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که رفتن به بخش‌های مختلف یک ویدیو طولانی را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ابزارهای متعددی در شبکه اشتراک ویدیویی یوتیوب وجود دارد و در راستای بهبود این ابزارها، این شرکت اخیرا ابزار جدیدی را عرضه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی بخش‌های مختلف یک ویدیو طولانی را پیدا کنند.
 
این قابلیت که « chapters » نام دارد، پس از دریافت بازخوردهای مثبت در دوران آزمایشی به صورت دائمی در یوتیوب عرضه شده است. این نرم‌افزار هم‌اکنون در نسخه‌های وب و نرم‌افزار اندروید و iOS یوتیوب در دسترس است.
 
 
 
بازدیدکنندگان می‌توانند با کلیک روی chapters به بخش خاصی از یک ویدیو بروند و کلیپ‌های ویدئویی را از اول ببینند. این قابلیت که به‌عنوان جایگزینی آسان‌تر از نوار ویدیوها عرضه شده است در قسمت پایینی پخش کننده ویدیو مشخص است و بخش‌های زمانی مشخصی از ویدیو پخش شده را نمایش می‌دهد.
 
افزودن این قابلیت انتخابی است و تنها در صورتی رؤیت می‌شود که سازنده ویدیو تصمیم گرفته باشد تا از آن استفاده کنند. سازندگان ویدیوها تنها در صورتی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند که بخش اول ویدیو آن‌ها از زمان 0:00 آغاز شود. هر ویدیو حداقل سه بخش زمانی خواهد داشت و هر بخش تقریبا 10 ثانیه است.
 
کد مطلب: 61098
برچسب ها: یوتیوب
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام