۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۱

پروژه بلاک‌چین تلگرام لغو شد!

ایتنا - مدیرعامل اپلیکیشن تلگرام به تازگی از لغو پروژه بلاک‌چین و عرضه رمز ارز اختصاصی خود خبر داده است.
پروژه بلاک‌چین تلگرام لغو شد!


پاول دوروف،  موسس و مدیرعامل اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به تازگی اعلام کرده که پروژه بلاک‌چین و معرفی و عرضه رمز ارز اختصاصی خود را تحت تاثیر و فشار مقامات آمریکایی لغو خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network) که به طور مخفف TON نامیده می‌شد قرار بود بستری برای کاربران اپلیکیشن تلگرام فراهم کند تا بدون ارتباط با سرورهای خود فعال بماند و به کاربران رمز ارز های مختلف همچون بیت کوین امکان فعالیت دهد.

اپلیکیشن تلگرام که اخیراً به یک رکورد جدید در تعداد کاربران دست یافته بود و بالغ بر ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه را برای خود به ثبت رسانده بود، حالا به نظر می‌رسد که پس از مدت‌ها درگیری و اختلاف با کمیته امنیت مبادلات ایالات متحده آمریکا، تسلیم شده و اعلام کرده که پروژه پلتفرم بلاک چین و رمز ارز اختصاصی خود تحت عنوان گرام را لغو و از آن چشم پوشی کرده است.

این خبر برای بسیاری از علاقمندان به پلتفرم بلاک چین تلگرام که قرار بود تا آوریل ۲۰۲۱ میلادی عرضه شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد، خبر بسیار غافلگیر کننده و ناخوشایندی بود و بسیاری از سرمایه گذاران را ناامید کرد.

تلگرام برای نخستین بار ایده عرضه رمز اختصاصی و توسعه پلتفرم بلاکچین TON خود را در سال ۲۰۱۷ میلادی عنوان کرد و در بسیاری از سرمایه گذاران خود چشم انداز روشنی را در این خصوص ارائه داد.
کد مطلب: 60905
برچسب ها: تلگرام بلاک چین
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
از اول هم بیخود بود و مسولان ایرانی 2 سال پیش گفتند این پروژه عملی نیست. دروف جون دیدی هنوز بچه ای
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام