۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹

شرکت وردلاین برند اینجنیکو، غول صنعت پرداخت اروپا را خرید!

Worldline  که خود از شرکت فرانسوی فناوری اطلاعات آتوس متولد شده است در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیک در بازارهای آتی دست به این اقدام زده است.
شرکت وردلاین برند اینجنیکو، غول صنعت پرداخت اروپا را خرید!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شرکت Worldline در تاریخ 14/11/1398 (3 Feb 2020)، شرکت فرانسوی Ingenico به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا را به مبلغ 7.8 میلیارد یورو خرید، تا بتواند به یکی از چهار شرکت برتر صنعت پرداخت در جهان تبدیل شود و گوی سبقت را از رقبایی نظیر شرکت‌های VISAو Master Card  برباید.
 
به گزارش رویترز، شرکت  Worldline  که خود از شرکت فرانسوی ، فناوری اطلاعات آتوس (ATOS.PA)  متولد شده است در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیک در بازارهای آتی دست به این اقدام زده است.
لازم به ذکر است که این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موجی از ادغام و جمع آوری شرکت‌ها را در بین رقبای ایالات متحده انجام داده است.

شرکت  Worldline دارای محصولات کاملی از سخت‌افزارها و نرم‌افزارها در حوزه پرداخت می‌باشد که مهمترین آن ترمینال‌های با قابلیت پرداخت الکترونیک یکپارچه(سلف سرویس)، با نام تجاری Valina می‌باشد.
این محصول با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیده شده کاربردهای زیادی در ارائه خدمات پرداخت در حوزه‌های مختلف از جمله جایگاه‌های سوخت و همچنین تجهیز خدمات سلف سرویس در بخش‌های مختلف را دارا می‌باشد.

شرکت Worldline  در سال مالی گذشته توانسته با عقد قراردادی چشم‌گیر و قابل توجه، تجهیز خدمات سلف سرویس در کشور سوئد را از آن خود نماید. رشد روزافزون کاربری و تقاضای ترمینال Valina در حال حاضر بگونه‌ایست که مدیر عامل مجموعه، آقای گراپینت آینده شرکت Wordline  را از آن Valina می‌داند.
 


  ژیل گراپینت ، رئیس اجرایی Worldline ، به خبرنگاران گفت: "ما احتمالاً شاهد تحكیم و ثبات بیشتر خواهیم بود"، و تصاحب و مالکیت شرکت  Ingenico ارزش سهام ضمنی 7.8 میلیارد یورو را به شرکت ما اعطا می کند و بلافاصله درآمد جهانی ما را به ازای هر سهم افزایش می‌دهد، بر اساس پیش‌بینی ما تا سال 2024 ، این رقم به ارزش تقریبی 250 میلیون یورو خواهد رسید.
 
منبع : ویرلن
 
 
کد مطلب: 59780
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام