۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶

امکان افزوده شدن موزیک ویدیو به فیس‌ بوک واچ

ایتنا- فیس‌بوک در نظر دارد که با انجام مذاکره با شرکت‌های پخش موسیقی بتواند مجوز پخش موزیک ویدیو کامل در این شبکه اجتماعی را از آن‌ها دریافت کند.
امکان افزوده شدن موزیک ویدیو به فیس‌ بوک واچ
فیس‌بوک در نظر دارد که با انجام مذاکره با شرکت‌های پخش موسیقی بتواند مجوز پخش موزیک ویدیو کامل در این شبکه اجتماعی را از آنها دریافت کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی فیس‌بوک با شرکت‌های جهانی پخش موسیقی مانند Universal Music Group، Sony Music و Warner Music Group برای دریافت مجوز پخش موزیک ویدیو مذاکره خواهد کرد.
 
کمپانی فیس‌بوک پیش‌ از این نیز برای دریافت مجوز پخش موزیک ویدیو برای کاربران این شبکه اجتماعی تلاش کرده بود، اما نتوانسته بود این حق را به‌صورت رسمی دریافت کند.
با این‌ حال اگر این کمپانی این مجوز را به دست بیاورد، می‌تواند موزیک ویدیوها را برای نمایش کامل در فیس‌بوک قرار بدهد.
 
 
این قابلیت درنهایت موجب می‌شود که کاربران بیشتری به این شبکه اجتماعی بپیوندند و قابلیت Watch این نرم‌افزار به‌عنوان جایگزینی برای یوتیوب مطرح خواهد شد.
 
بلومبرگ معتقد است که کمپانی‌های ضبط موزیک ویدیو سعی دارند تا فیس‌بوک را متقاعد به ساخت جایگزینی برای یوتیوب کنند، چرا که با این کار می‌توانند حقوق معنوی خودشان را بهتر از قبل حفظ کنند.
علاوه بر این، فیس‌بوک نیز ادعا کرده است که بخش Watch این نرم‌افزار می‌تواند 720 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته باشد، اما در عمل امیدوار است که بتواند در حدود دو میلیارد کاربر فعال ماهانه را به استفاده از این سرویس سوق بدهد.
 
کد مطلب: 59264
برچسب ها: فیس‌بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام