۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴

آشنایی با خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت سپنتا

در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات مشاوره بازاریابی آنلاین و سئو بیشتر آشنا کنیم.
آشنایی با خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت سپنتا
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



با پیشرفت تکنولوژی و فراگیرشدن استفاده از اینترنت، شاهد خدمات مختلفی در سطح اینترنت هستیم. خدمات دیجیتال مارکتینگ از مواردی محسوب می شود که در گذشته فقط به طراحی سایت معطوف می شد ولی در حال حاضر به بخش های مختلفی نیز مرتبط است. شرکت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال و خدمات سئو مشغول فعالیت هستند که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات مشاوره بازاریابی آنلاین و سئو بیشتر آشنا کنیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟


همانطور که می دانید، دیجیتال مارکتینگ و یا به عبارتی بازاریابی دیجیتال در واقع به مجموعه ای از روش ها و ابزارها در سطح اینترنت گفته می شود که به منظور بازاریابی محصولات و خدمات انجام خواهند شد. حال خدمات دیجیتال مارکتینگ که همان ابزارهای بازاریابی آنلاین هستند توسط شرکت بازاریابی دیجیتال به صاحبان کسب و کار آنلاین ارائه می شوند تا سبب افزایش فروش محصولات و خدمات به مخاطبان در دنیای اینترنت شوند. در ادامه قصد داریم تا به ابزارهای بازاریابی اینترنتی بپردازیم.
 
خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران شامل چه مواردی است؟
شرکت ها و افرادی که در زمینه مشاوره بازاریابی آنلاین مشغول فعالیت هستند از ابزارها و شیوه های مختلفی جهت بازاریابی محصول و خدمات در سطح اینترنت استفاده می کنند که به آن ها خدمات دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. در ادامه به مهمترین خدمات دیجیتال مارکتینگ اشاره خواهیم کرد:
 


طراحی سایت برای کسب و کار


     - تبلیغات به صورت بنری، همسان، تبلیغ در گوگل، برنامه های موبایلی و ...
     - استفاده از شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، تلگرام و ...
     - اینفلوئنسر مارکتینگ (کمپین‌های اینفلوئنسر)
     - بازاریابی محتوایی
     - رپورتاژ آگهی
     - ویدئو مارکتینگ
     - ایمیل مارکتینگ
     - خدمات سئو (بهینه سازی موتور جستجوseo)

حال در این مقاله قصد داریم با توجه به اهمیت موضوع به یکی از مهمترین شاخه های خدمات دیجیتال مارکتینگ تحت عنوان خدمات شرکت سئو به صورت جامع و کامل بپردازیم.

 
 

خدمات سئو چیست؟


به مجموعه فعالیت هایی که در داخل یک وب سایت یا بیرون از آن انجام می شود تا به قرارگیری کلمات کلیدی وب سایت در بالاترین صفحات نتایج موتور جستجو و پایداری و ثبات آن منجر شود، خدمات سئو می گویند. شرکت سئو بسیاری در سطح اینترنت مشغول فعالیت هستند که متشکل از افراد متخصص و حرفه ای به شما در افزایش رتبه سایت کمک می کنند. در واقع به افراد متخصصی که خدمات سئو را ارائه می دهند، سئو کار می گویند که برای هر نوع کسب و کاری خدمات مربوط به این امر را انجام می دهند. خدمات سئو یکی از مهمترین خدمات دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود که موفقیت در این زمینه به معنای موفقیت در کسب و کار خواهد بود.
 
حال خدمات مربوط به سئو دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به آن ها بپردازیم.
 
انواع اشکال سئو (بهینه سازی موتورو جستجو)

به طور کلی خدمات سئو یا بهینه سازی موتور جستجو seo به 2 صورت انجام خواهد شد که در ادامه معرفی می کنیم:

1 - خدمات سئو سفید
مجموعه اقداماتی که در راستای قوانین موتور جستجو انجام می شود و از روش های فریبکارانه برای افزایش رتبه سایت استفاده نمی شود، خدمات سئو سفید گفته می شود. این نوع خدمات با توجه به قوانین و مقررات موتورهای جستجو انجام می شوند و از پایداری بالایی برخوردار است.

2 - خدمات سئو سیاه
مجموعه ای از اقدامات فریبکارانه و غیرمتعارف که قصد گمراه کردن موتورهای جستجو را دارند، خدمات سئو سیاه نامیده می شود. این نوع خدمات شاید در کوتاه مدت سبب بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید شود ولی در دراز مدت موتورهای جستجو از این موضوع آگاه می شوند و سایت مورد نظر جریمه خواهد شد .شرکت بازاریابی دیجیتال وب گستر سپنتا با داشتن نیروهای متخصص می تواند در مدت زمانی کوتاه سایت شما را از نظر موتور های جست و جو بهینه کند.
 


دلیل نیاز کسب و کار به خدمات سئو
استفاده صحیح و اصولی از شیوه های مختلف خدمات دیجیتال مارکتینگ سبب پیشرفت کسب و کار آنلاین می شود. خدمات سئو یکی از بهترین روش های بهبود رتبه سایت و در نتیجه افزایش بازدید و فروش محصول و خدمات محسوب می شود. حال از دلایل اصلی استفاده از خدمات سئو در پیشرفت کسب و کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
     - بهینه سازی سایت یا سئو در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی هدفمند تر است.
     - ماندگاری سئو در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی ماندگارتر و پایدارتر می باشد.
     - هزینه خدمات سئو نیز در مقایسه با روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که تمام این مزایا و برتری خدمات سئو زمانی به نتیجه مناسب منجر می شود که به صورت اصولی و درست انجام شود. به منظور کسب موفقیت با استفاده از سئو بهتر است از شرکت سئو با تجربه و معتبر مشاوره و کمک بگیرید.

خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟
اگر قصد پیشرفت در کسب و کار آنلاین خود را دارید، بهتر است از یک شرکت معتبر، مشاوره بازاریابی آنلاین را دریافت کنید. اکثر شرکت های متخصص به لزوم بهره گیری از خدمات دیجیتال مارکتینگ و خدمات سئو اشاره می کنند. بدین منظور بد نیست با انواع خدمات سئو بیشتر آشنا شوید.
در ادامه 6 نمونه از مهمترین خدمات سئو را معرفی خواهیم کرد:

1 - رفع مشکلات فنی وب سایت
بهره گیری از تیم پشتیبانی قوی جهت برطرف کردن مشکلات فنی سایت یکی از خدمات سئو به شمار می آید و تا زمانی که نواقص فنی سایت رفع نشود انجام سایر روش ها بی فایده است.

2 - تولید و مدیریت محتوای بهینه
امروزه تولید محتوای هدفمند و سئو محور با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و چگالی استاندارد یکی از مهمترین مسائل موثر در پیشرفت وب سایت محسوب می شود که صاحبان کسب و کار آنلاین باید در مدیریت محتوا با برنامه عمل کنند.

3 - فعالیت در دایرکتوری های مختلف
فعالیت و شرکت در دایرکتورهای هدف با توجه به قدرت بسیار زیاد این مجموعه ها سبب رشد وب سایت شما خواهد شد.

4 - تبلیغات در شبکه های اجتماعی
از دیگر ابزارهای مناسب برای تبلیغات کسب و کار، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و ... محسوب می شوند که استفاده از کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی سبب بهبود رتبه وب سایت شما می شود.

5 - ایجاد بک لینک های واقعی و استفاده از آن ها
ایجاد بک لینک های طبیعی و واقعی سبب بهبود جایگاه کلمات کلیدی وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد شد. شما باید بدانید بک لینک را از چه سایتی بگیرید و از چه سایتی نگیرید و بلک لینک را به صورت کاملا طبیعی ایجاد کنید زیرا در غیر اینصورت وب سایت شما دچار آسیب خواهد شد.

6 - مدیریت وبلاگ
یکی دیگر از ابزارهای مناسب و قدرتمند، وبلاگ می باشد که صاحبان کسب و کار آنلاین می توانند در محیطی مناسب محتوای خود را منتشر کنند و با توجه به قدرت دامنه اصلی وبلاگ به وب سایت مورد نظر خود لینک داده و سبب افزایش رتبه وب سایت شوند.
  
 
کد مطلب: 59061
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام