۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶

انتقاد کارمندان فیس‌بوک از سیاست‌های تبلیغاتی زاکربرگ

ایتنا - بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان فیس‌بوک با ارسال نامه‌ای به "مارک زاکربرگ"، این شرکت را برای سیاست‌های تبلیغاتی خود مورد انتقاد قرار دادند.
انتقاد کارمندان فیس‌بوک از سیاست‌های تبلیغاتی زاکربرگ

طی یک ماه گذشته، فیس‌بوک به دلیل اینکه به سیاستمداران اجازه داد تبلیغات نادرست و گمراه‌کننده منتشر کنند، مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حال کارمندان این شرکت از فیس‌بوک شکایت و انتقاد کرده‌اند. در این راستا بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان فیس‌بوک به مدیر خود یعنی "مارک زاکربرگ"  و دیگر مقامات ارشد نامه‌ای نوشته‌اند و سیاست‌های تبلیغاتی این شرکت را یک تهدید برای آن برشمرده‌اند.

در این نامه کارمندان فیس‌بوک مدعی شده‌اند که انتشار اطلاعات غلط سبب می‌شود بی‌اعتمادی به این شرکت افزایش یابد و صداقت در محیط آن تضعیف شود.  

این افراد ۶ راه‌حل را برای اصلاح اوضاع فیس‌بوک ارائه داده‌اند که یکی از آن‌ها نگه داشتن استاندارد تبلیغات سیاسی در سطح دیگر تبلیغات‌ها است.

همچنین این کارمندان پیشنهاد دادند که فیسبوک تبلیغات سیاسی را محدود کند و به طور کلی سیاست‌های روشن‌تری را مورد هدف تبلیغات خود قرار دهد.

فیس‌بوک هم در پاسخ به نامه این کارکنان گفته که فضای فیسبوک بر اساس صراحت استوار است. بنابراین ما از کارمندان خود ممنونیم که افکار خود در این موضوع مهم را مطرح می‌کنند.
ما همچنان متعهد هستیم که سخنرانی‌های سیاسی را سانسور نکنیم. همچنین تلاش خود را برای افزایش شفافیت در تبلیغات سیاسی ادامه خواهیم داد.
کد مطلب: 58634
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام