۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸

اپل مراسم رونمایی از آیفون 11 را در یوتیوب به‌صورت زنده پخش خواهد کرد

ایتنا - اپل اخیرا لینک یوتیوب مراسم 10 سپتامبر این کمپانی که قرار است به‌صورت زنده از این شبکه اجتماعی پخش شود را پست کرد و از مردم خواست در این مراسم به‌صورت آنلاین با اپل همراه شوند.
اپل مراسم رونمایی از آیفون 11 را در یوتیوب به‌صورت زنده پخش خواهد کرد
اپل قصد دارد برای اولین بار مراسم رونمایی از آیفون 11 را به‌صورت زنده از طریق شبکه اجتماعی یوتیوب پخش کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، اپل اخیرا لینک یوتیوب مراسم 10 سپتامبر این کمپانی که قرار است به‌صورت زنده از این شبکه اجتماعی پخش شود را پست کرد و از مردم خواست در این مراسم به‌صورت آنلاین با اپل همراه شوند.
 
قرار است این کمپانی در تاریخ 10 سپتامبر از سه مدل جدید از آیفون‌ها که جایگزین سه مدل فعلی خواهند شد رونمایی کند. شایعات حاکی از آن هستند که نام این سه دستگاه آیفون 11، آیفون 11 مکس یا 11 پرو و آیفون 11R است.
 
 
 
اپل پخش چندرسانه‌ای رونمایی از محصولات خود را در طی سال‌های اخیر توسعه داده است. سخنرانی‌های مهم این شرکت از زمان‌های دور تاکنون در وب‌سایت رسمی اپل در دسترس بوده است و سال گذشته این کمپانی رخداد "Gather Round" خود را در توییتر پخش کرد اما اولین باری است که اپل از یوتیوب برای پخش زنده مراسم خود استفاده می‌کند.
 
اپل در طی هفته گذشته به برخی از اعضای این شبکه اجتماعی دعوت‌نامه‌های دیجیتالی ارسال کرد که در آن لوگوی اپل از پنج رنگ تشکیل شده بود و یادآور زمان‌هایی بود که اپل برای لوگوی خود از سیب معروف شش رنگ استفاده می‌کرد.
 
 البته وب‌سایت CNET از زمان‌های دور رخدادهای مهم اپل را به‌صورت زنده پوشش داده است و علاقه‌مندان با ورود به این وب‌سایت می‌توانند مراسم رونمایی از آیفون 11 را هم مشاهده کنند.
 
کد مطلب: 58062
برچسب ها: اپل یوتیوب
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام