۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

رگولاتوری مجوز راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی به پیام رسان آی‌گپ داد

ایتنا - پیام رسان بومی آی‌گپ مجوز VOD را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر دریافت کرد و به زودی پلتفرمی «آی‌گپ تی‌وی» را راه‌اندازی می‌کند.
رگولاتوری مجوز راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی به پیام رسان آی‌گپ داد


 گروه توسعه فناوری هوشمند ایرانیان موفق به دریافت مجوز VOD (سرویس ویدئوی درخواستی) شد و بر اساس این مجوز، به زودی پلتفرمی با نام «آی‌گپ تی وی» راه‌اندازی خواهد شد.

بر اساس این مجوز، برای تکمیل سبد خدمات ارائه شده پیام رسان آی‌گپ، به زودی در این پیام رسان شاهد پخش محتوای ویدیوئی ناشر محور خواهیم بود که این محتوا با مشارکت تولیدکنندگان صاحب نام و دارای محتوای به روز و متفاوت ارائه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از مهر، «آی‌گپ تی.وی» با قابلیت‌ها و امکانات متفاوت نسبت به سایر ارائه دهندگان ویدئو در بستر وب و اپلیکیشن با حمایت اپراتورهای اینترنت خدمات خود را به مخاطب عرضه خواهد کرد.
سید محمدصادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر گفت: فعالیت هر رسانه در کشور برای ما افتخار است و با توجه به تنوع و تحول رسانه‌هایی که خدمات صوت و تصویر ارائه می‌دهند، باید مسئولیت‌پذیری خود را افزایش داده تا مطمئن باشیم آن‌ها به نفع جامعه کار می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های مختلف صوت و تصویر فراگیر گفت: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وظیفه دارد که از رسانه‌های دیجیتال در حوزه صوت و تصویر حمایت کند.

امکان برقراری تماس تصویری، راه‌اندازی بات، راه‌اندازی دکتر آی‌گپ با همکاری وزارت بهداشت، کیف پول دیجیتال و فراهم آوری امکان طراحی استیکر از جمله تغییرات پیام رسان بومی آی‌گپ در طول ۴ ماه گذشته بوده است.
کد مطلب: 55980
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام