۰
plusresetminus
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۹

اینتل از خانواده پردازنده “Hewitt Lake” برای اینترنت اشیاء رونمایی کرد

ایتنا- کنگره جهانی موبایل علاوه بر گوشی‌های هوشمند، میزبان پردازنده‌ها نیز بود و شرکت اینتل در این نمایشگاه از خانواده جدید پردازنده تحت عنوان “Hewitt Lake” رونمایی کرد.
اینتل از خانواده پردازنده “Hewitt Lake” برای اینترنت اشیاء رونمایی کرد
بسیاری از افراد تصور می‌کنند که در کنگره جهانی موبایل، فقط از گوشی‌های هوشمند جدید و نوین رونمایی می‌شود ولی شرکت اینتل این باور را زیر سوال برد. این شرکت در کنگره جهانی موبایل، از خانواده جدید پردازنده خود تحت عنوان “Hewitt Lake” رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، شرکت اینتل که دفتر مرکزی آن در سانتا کلارا قرار دارد، به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی تراشه، از سیستم بر تراشه جدید خود که برای دستگاه‌های پیشرو و یک آرایه دروازه برنامه‌پذیر در محل “FPGA” – کارت شتاب برنامه پذیر N3000- که برای بالابردن ترافیک شبکه تا 100 گیگابیت بر ثانیه طراحی شده است، رونمایی کرد.
 
برای این سیستم بر تراشه، نام «هویت لیک» انتخاب شده است. این تراشه عضوی از خانواده میکروسرور چندهسته‌ای 64 بیتی “Xeon D” است و موجب بهبود و پیشرفت در مصرف انرژی و کارایی برای شبکه و ذخیره سازی شده است. تراشه مورد بحث، نسبت به Xeon D-1500 NS که یک خانواده محصول 14 نانومتری است که در سال 2015 وارد بازار شد، فرکانس سریع‌تری دارد.
 

این تراشه مجهز به یک مرکز کنترل پلتفرم یکپارچه “PCH”، آرایه شبکه توپی “BGA” و قابلیت‌های دیگری در مقایسه با تراشه‌های نسل حاضر است.
کارت شتاب برنامه‌پذیر N3000 تحت عنوان “Vista Creek” دارای طول 2/1، ارتفاع کامل، کارت PCIe دو اسلاته است که برای vRAN و راهکارهای هسته بهینه سازی شده است.
 
سخت‌افزار داخلی این تراشه که دارای 1.1 میلیون المان منطقی، 9 گیگابایت حافظه DDR4 و 144 مگابایت حافظه QDR IV و دو آداپتر شبکه XL710 برای پردازش بسته‌ای است امکان افزایش بارکاری مجازی را تا 8 x 10Gbps و 4 x 25Gbps فراهم می‌کند.

اینتل این پردازنده را برای راهکارهای پردازشی شبکه‌های دسترسی رادیویی 5G، اپلیکیشن‌های شبکه هسته‌ای و غیره عرضه کرده است.
 
کد مطلب: 55970
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام