۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

قابلیت‌های ویژه ضدهرزنامه برای اندروید

ایتنا- به‌تازگی شرکت گوگل تصمیم گرفته است تا برای نرم‌افزار پیام‌های سیستم عامل اندروید از حفاظت هرزنامه استفاده کند و به این ترتیب این نرم‌افزار در آینده‌ای نه‌چندان دور از هرگونه پیام هرزنامه خالی خواهد شد و کاربران از این بایت مصونیت پیدا خواهند کرد.
قابلیت‌های ویژه ضدهرزنامه برای اندروید
به‌تازگی شرکت گوگل تصمیم گرفته است تا برای نرم‌افزار پیام‌های سیستم عامل اندروید از حفاظت هرزنامه استفاده کند و به این ترتیب این نرم‌افزار در آینده‌ای نه‌چندان دور از هرگونه پیام هرزنامه خالی خواهد شد و کاربران از این بایت مصونیت پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل  از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، هرزنامه‌های دریافت شده یکی از آزاردهنده‌ترین بخش‌های نرم‌افزار پیام‌ها در سیستم عامل اندروید است.
گاهی تعداد این هرزنامه‌ها در تلفن‌های همراه هوشمند از تعداد پیام‌های واقعی نیز فراتر می‌رود.
به‌این‌ترتیب گوگل تصمیم گرفته است تا برای مصونیت کاربران در این پیام‌رسان از حفاظت هرزنامه استفاده کند.

زمانی که این قابلیت جدید در نرم‌افزار پیام‌ها فعال شود، در زمان باز کردن این نرم‌افزار توسط کاربر اعلانی برای او ارسال می‌شود که نشان از تعداد هرزنامه‌های دریافتی دارد. البته لازم به ذکر است که این قابلیت هنوز برای تمامی کاربران در سراسر جهان در دسترس نیست و تنها چند کاربر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.



همچنین جالب است بدانید که این قابلیت، تنظیم‌پذیری بسیار بالایی دارد و به نحوی طراحی شده است که کاربر می‌تواند با رفتن به منوی تنظیمات (Settings) و ورود به بخش پیشرفته (Advanced) آن را خاموش کرده و هرزنامه‌ها را مانند قبل دریافت کند.

البته نکته حائز اهمیت در اینجا این است که اگر نرم‌افزار پیام‌های اندروید که به‌صورت پیش‌فرض روی همراه‌های هوشمند اندرویدی قرار دارد برای شما جذاب نیست و ترجیح می‌دهید تا از نرم‌افزار پیام‌های سوم شخصی برای این منظور استفاده کنید، نمی‌توانید به این قابلیت جدید دسترسی پیدا کنید.
 
کد مطلب: 55191
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام