۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷

رونمایی از منطقه نوآوری 5G با همکاری سامسونگ و AT&T

ایتنا- شرکت‌های AT&T و سامسونگ با همکاری یکدیگر، از منطقه نوآوری 5G رونمایی خواهند کرد. این منطقه در شهر آستین آمریکا قرار دارد و قرار است پایگاهی برای فناوری کارخانه هوشمند باشد.
رونمایی از منطقه نوآوری 5G با همکاری سامسونگ و AT&T
شرکت AT&T اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت سامسونگ، از منطقه جدیدی که تحت عنوان منطقه نوآوری 5G است، پرده‌برداری نماید.
در این منطقه، قرار است که فناوری‌های مبتنی بر ساخت و تولید آزمایش شود و توسعه یابد و همچنین شرکت مورد بحث قصد دارد که در منطقه نوآوری، امکانات لازم برای ایجاد کارخانه‌های هوشمند را فراهم نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، این مرکز نوآوری در مرکز ساخت تجهیزات نیمه‌رسانای شرکت سامسونگ در شهر آستین ایالت تگزاش قرار خواهد داشت و به همین خاطر با همکاری دو شرکت سامسونگ و AT&T بنا خواهد شد. دو شرکت مورد بحث اعلام کردند که از این منطقه نوآوری برای تست و آزمایش سرویس‌های مورد نظر و همچنین ارتقای سطح ایمنی استفاده خواهند کرد.
 
در منطقه نوآوری، سنسورهای اینترنت اشیاء برای نظارت و ارزیابی شرایط زیست‌محیطی و تجهیزاتی از جمله دما، سرعت و ارتعاش تست و آزمایش و به ارتقای مسائل امنیتی کمک خواهد شد.
تمامی نظارت‌ها و بازرسی‌ها از طریق تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K بررسی خواهد شد.


 
بخش ساخت نیمه هادی سامسونگ، به صورت پیوسته و مداوم روی پردازش داده و اتوماسیون کار می‌کند تا بتواند از این طریق، کارایی و عملکرد سیستم‌های خود را ارتقاء ببخشد.

سانگ پیل سیم، رییس بخش نیمه هادی سامسونگ، اذعان داشت: «همکاری که بین دو شرکت مورد بحث شکل گرفته است، باعث می‌شود که شبکه 5G بتواند تحرک، کارایی و عملکرد کارخانه را بهبود ببخشد.»
 
یکی از برنامه‌هایی که قرار است در این مرکز، اجرایی شود، راه‌اندازی سرویس‌های 5G موبایل است که هر دو شرکت مذکور به اجرای آن متعهد هستند.
شرکت AT&T اعلام کرد که از شرکت‌های سامسونگ، اریکسون و نوکیا دعوت به همکاری کرده است و قصد دارد که مراکز خود در آتلانتا، پلانو و پالو آلتو را بر آن دارد که روی توسعه فناوری 5G، شهر هوشمند و بازی‌های واقعیت مجازی تمرکز کنند.
 
کد مطلب: 54218
برچسب ها: 5G سامسونگ AT&T
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام