۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

توسعه محدوده اینترنت اشیاء کم‌پهنا به 100 کیلومتر

ایتنا- قرار است که شرکت‌های اریکسون و تلسترا با همکاری یکدیگر، محدوده اینترنت اشیاء کم‌پهنا “NB-IoT” را به حدود 100 کیلومتر افزایش دهند.
توسعه محدوده اینترنت اشیاء کم‌پهنا به 100 کیلومتر

شرکت‌های تلسترا و اریکسون اعلام کردند که قصد دارند که  اتصال داده اینترنت اشیاء کم‌پهنای خود را به حدود 100 کیلومتری ایستگاه اصلی توسعه دهند.

این توسعه را می‌توان به عنوان یک پیشرفت خیلی خوب در نظر گرفت چون پیش از این، شعاع اتصال داده در حدود 40 کیلومتری پایگاه اصلی قرار داشت.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، شرکت اریکسون پیش از این نرم افزاری طراحی کرده بود که می‌توانست از دستگاه‌های استاندارد “NB-IoT” پشتیبانی کنند.
چانا سنویراتن، مدیر اجرایی مهندسی شبکه و زیرساخت شرکت تلسترا، اظهار داشت: «در حال حاضر شرکت تلسترا بیشترین پوشش را در سطح مترو، منطقه و روستاهای کشور استرالیا دارد.»
 
وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «با وجود توسعه محدوده اینترنت اشیاء کم‌پهنا در این کشور، پوشش به بیش از سه و نیم کیلومترمربع رسیده است و اکنون می‌توانیم بهترین پوشش و قابلیت را در کشور خود ارائه دهیم.» این قابلیت جدید می‌تواند در امور لجیستیک و معماری، سنجش دما و رطوبت هوا مورد استفاده قرار گیرد.»
 اینترنت اشیا کم پهنا

شرکت تلسترا اخیرا پیرامون راهکارهای اینترنت اشیاء با شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تأسیسات آبی همکاری می‌کند و از این طریق از هدررفت آب جلوگیری می‌نماید و می‌توان با ارائه راه حل‌هایی در زمینه مدیریت مصرف، مصرف آب را کاهش دهد.

شرکت تلسترا، شبکه اینترنت اشیاء کم‌پهنای خود را در ژانویه سال جاری میلادی راه‌اندازی کرد و تلاش می‌کند که از حوزه اینترنت اشیاء در زمینه‌های مختلفی همچون کشاورزی، حمل و نقل، لجیستیک، ساخت و تولید و حفاری استفاده کند.
این شرکت اخیرا اعلام کرد: «ما داریم راهبردهای اینترنت اشیاء خود را با شرکت اریکسون در میان می‌گذاریم تا در زمینه‌های مختلفی از این زمینه فناوری استفاده کنیم.»
 
کد مطلب: 54217
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام